نسخه چاپی

نقوي حسيني:

روحانی میتواند از برنامه نامزدهای ریاست جمهوری استفاده كند

عکس خبري -روحاني ميتواند از برنامه نامزدهاي رياست جمهوري استفاده کند

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اولویتهای دولت یازدهم را تشریح كرد.

به گزارش نما سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در تشریح اولویت های دولت یازدهم گفت: در موضوع اقتصاد خود آقای روحانی هم حساسیت زیادی دارند و در حوزه اقتصادی سرفصل هایی مانند تورم؛ گردش کار تولید و اشتغال زایی موضوعات مهمی است که در برنامه های روحانی هم وجود دارد.

وی با بیان این که موضوع دوم مسائل سیاست خارجی است که باید در اولویت برنامه های روحانی قرار بگیرد؛ گفت: در سیاست خارجی سه سرفصل مهم پرونده هسته ای؛ روابط ایران و غرب و تحریم هایی که از این ناحیه علیه ما اعمال شده و جایگاه ایران در منطقه خاورمیانه و مقابله با ایران هراسی که غربی ها در خاورمیانه ایجاد کردند باید مورد توجه دولت آینده قرار بگیرد.


وی تاکید کرد: همچنین روابط ایران در حوزه خلیج فارس و موضوع مقابله با بحران های منطقه همچون بحران سوریه نیز باید از مواردی باشند که در دولت یازدهم مورد توجه خواهد بود.




حسینی با بیان این که انتخابات دوره یازدهم یک ویژگی برجسته مثبت داشت و آن این بود که بعد از انتخاب روحانی نامزدها با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند؛ افزود: این اتفاق نادر بود و نشان می دهد دموکراسی در ایران به بلوغ رسیده که همه ظرفیت ها می توانند با هم کار کنند.






سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در این دوره از انتخابات همچین فرصتی فراهم شده است تا رئیس جمهور منتخب از برنامه های نامزدهای دیگر استفاده کند. به طور مثال رضایی در اقتصاد و جلیلی در سیاست خارجی و قالیباف در مدیریت شهری و عملیات اجرایی برنامه داشته و آقای روحانی می توان از این برنامه ها استفاده کند.

منبع: خبر آنلاین

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...