نسخه چاپی

رئیس جمهور منتخب به ساختمان قدیم مجلس می رود

حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران تا تحویل دولت قرار است در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی مستقر شود و فعالیت‌ها و زمینه چینی‌ها تا فاصله تنفیذ تحلیف و تحویل دولت از این محل مدیریت نماید.

به گزارش نما، قوه مقننه ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی را که مدتها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد را به صورت کامل تجهیز کرد و با تمام امکانات اداری برای مدت کوتاهی در اختیار حسن روحانی قرار داد.

رئیس جمهور منتخب قرار است تا تحویل دولت جدید کلیه فعالیت‌ها و دیدارهایش را در این محل انجام دهد و در هفته‌های پیش رو، اخبار مهم پیرامون دولت یازدهم را باید از این ساختمان پی گرفت.

پیش از این در ابتدای دولت نهم در سال 1384 نیز چنین اتفاقی رخ داده بود و محمود احمدی نژاد تا زمان برگزاری مراسم تنفیذ در این محل مستقر بود و محل اصلی رایزنی‌ها برای چینش دولت احمدی‌نژاد همین ساختمان بود.

نخستین ساختمان مجلس شورای اسلامی که بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۸۲ محل استقرار قوه مقننه بود، پس از احداث ساختمان جدید مجلس در بهارستان که تناسب لازم با حجم وظایف و مراجعان نمایندگان را دارد، میزبان اجلاس‌های فصلی و سالیانه نظیر نشست‌های مجلس خبرگان رهبری است.

۱۳۹۲/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...