نسخه چاپی

باز هم یاوه گویی كارشناسان بی بی سی رو نمایی شد!

عکس خبري -باز هم ياوه گويي کارشناسان بي بي سي رو نمايي شد!

پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی توسط ملت ایران رسانه های ضدانقلاب و در راس آن بی بی سی فارسی سعی می نمود تا از حواشی انتخاب آقای حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور آتی ایران بهره برداری سیاسی كند، این هدف با تمركز بر وزرایی تعریف می شد كه قرار است تصدی وزارت اطلاعات و وزارت نفت را بر عهده گیرند چراكه به قول كارشناس بی بی سی فارسی این دو وزارت تحت فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای هستند!

به گزارش نما به نقل از ماهستیم، پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی توسط ملت ایران رسانه های ضدانقلاب و در راس آن بی بی سی فارسی سعی می نمود تا از حواشی انتخاب آقای حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور آتی ایران بهره برداری سیاسی کند، این هدف با تمرکز بر وزرایی تعریف می شد که قرار است تصدی وزارت اطلاعات و وزارت نفت را بر عهده گیرند چراکه به قول کارشناس بی بی سی فارسی این دو وزارت تحت فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای هستند!


کارشناس بی بی سی فارسی "حسین باستانی" که به عمد از نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تایید صلاحیت وزرا سخنی به میان نیاورد با تاکید بر اینکه وزیراطلاعات توسط دولت انتخاب نشده است گفت: اطلاعات به خصوص وزارت اطلاعات (با اشاره به اینکه اطلاعات سپاه مورد تاکید نیست) به صورت حرفه ای شما شاهد هستید که هر از چند گاهی تیم های بیست و یا سی نفره توسط وزارت اطلاعات شناسایی می شوند که هیچ اطلاعاتی هم از آنها به رسانه ها گفته نمی شود! (توسط وزارت اطلاعات) به هر حال آقای حسن روحانی به جناح محافظه کاران و حتی نهاد رهبری نزدیک بوده و بعید است به مانند سیدمحمد خاتمی در تعیین وزیر اطلاعات مشکلی داشته باشد!!!


باید از کارشناس بی بی سی فارسی پرسید چرا شناسایی و دستگیری جاسوسان،تیم تروریستی و خرابکاران امنیتی نقطه ضعف برای دستگاه های امنیتی نظام محسوب می شود و آیا این امر فقط در مورد ایران صدق پیدا می کند و اگر در سایر کشورها تیم های خرابکاری و... شناسایی و دستگیر شوند برای آنها هم نقظه ضعف محسوب می شود یا قدرت!!؟

کارشناس بی بی سی فارسی هوشمندانه سعی داشت که دو عبارت "نهادهای امنیتی" و "رهبر انقلاب اسلامی" را با هم و در کنار هم عنوان نماید؛ بوضوح هدف از چنین شیوه گفتار بسیار مشخص و بارز است. آنچه که در جریان مصاحبه حسین باستانی با فرناز قاضی زاده جالب توجه بود این بود که چرا کارشناس (به اصطلاح کارشناس) بی بی سی فارسی از نقش مجلس شورای اسلامی در تایید وزیران و انتخاب آنها برای تصدی وزارت سخنی نگفت!!؟

۱۳۹۲/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...