نسخه چاپی

واكنش تند افشین پیروانی به اظهارات شجاعی

مدافع سابق تیم ملی فوتبال كشورمان در واكنش به اظهارات مسعود شجاعی به وی با حالت كنایه‌‌‌‌آمیزی انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، افشین پیروانی در پاسخ به اظهارات انتقادی مسعود شجاعی به وی اظهار داشت: ابتدا باید خدمت پیشکسوت خودم آقای مسعود شجاعی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را تبریک بگویم و امیدوارم او بتوانند در جام جهانی بهتر از مسابقات مقدماتی بازی کند.

وی افزود: نمی‌دانم برخی صحبت‌های این آقا راجع به چه مسئله‌ای است اما شاید به کارشناسی بازی ایران و کره جنوبی برگردد که به نظرم به شجاعی اطلاعات غلط دادند.

پیروانی ادامه داد: من در بحث کارشناسی اسمی از کسی نبردم مخصوصا از بزرگ خودمان یعنی آقای شجاعی. ولی الان ادب حکم می‌کند تا جواب بی‌ادبانه شما پیشکسوت فوتبال را بدهم. من باید دو نکته را به شما یادآوری کنم. اولا امیدوارم که ناراحتی شما از بنده به دلیل عدم انتخاب برادرتان در تیم سنگ آهن بافق نباشد.

پیروانی ادامه داد: برادر شما برای تست به تمرینات سنگ آهن آمد و به دلیل مشکلی که از ناحیه کتف داشت انتخاب نشد. امیدوارم این حرف‌های شما که بسیار زشت بوده را بتوانید ثابت کنید و خدا کند حرف‌های شما ربطی به آن موضوع نداشته باشد.

وی افزود: آقای شجاعی من بد، اما الان مجبورم این حرف را به شما پیشکسوت خودم بزنم. اگر یک نفر به غیر از خودت بازی‌های تو را در مرحله مقدماتی جام جهانی تائید کرد من دیگر راجع به فوتبال حرفی نمی‌زنم! شما مدعی شدی که مدت‌هاست پایت به توپ نخورده است مگر در این فوتبال فقط تو مصدوم شدی؟ آیا بعد از مصدومیت همه بازیکنان ضعیف می‌شوند آقای پیشکسوت؟!

پیروانی یادآور شد: یک خواهش هم از شما دارم که تمام پاداش‌هایت را بروی و نذر کنی که داور مسابقه ایران و قطر آن خطای تو را در دقایق پایانی بر روی بازیکن قطر اعلام نکرد.

اگر داور آن ضربه را پنالتی می‌گرفت یک ملت به خاطر ندانم کاری تو بدبخت و گریان می‌شدند. عزیز من بدان هم سوادم از تو بیشتر است هم سابقه فوتبالی‌ام. مجبورم تا در این شرایط خودم را با تو که معلوم نیست چگونه به فوتبال رسیده‌ای، مقایسه کنم.

پیروانی ادامه داد: شاید الان مقایسه خودم با تو درست نباشد اما من تاریخچه تو و خانواده‌ات را که بسیار محترم هستند را بهتر از خودت می‌دانم و می‌شناسم. خدا رسول دره‌شوریان را رحمت کند. فوتبالیستی که با او نان و نمک خوردیم اما تو با فراموشی گذشته‌ات این حرمت‌ها را شکستی و با تلاش دیگران خودت را منجی تیم ملی می‌دانی. امیدوارم آقای شجاعی تهمت‌هایش را ثابت کند و بگوید چه کسی کار چاق‌کن است. من این مسئله را پیگیری می‌کنم. البته ضمن عذرخواهی از پیشکسوت خودم آقای شجاعی!

وی در پایان یادآور شد: در ضمن آقای شجاعی ادب حکم می‌کند مثل خیلی از بازیکنان اگر حرفی داشتی به جای شکستن حرمت‌ها در رسانه‌ها به خودم زنگ می‌زدی و همه چیز را می‌پرسیدی تا به دنبال اطلاعات غلط نروی اما اشکال ندارد و از تو به جز این چیز دیگری انتظار نمی‌رود. شمایی که با حرف‌هایتان فوتبال ایران را ناپاک قلمداد می‌کنی، یعنی 70میلیون هوادار عاشق فوتبال ناپاک هستند؟ بهتر است شما بار فنی‌ات را به جای این حرف‌ها بالا ببری. چون فوتبالیست خوبی هستی ولی حیف که نتوانستی در مسابقات مقدماتی جام جهانی کار خاصی را برای تیم ملی انجام دهی. البته این حرف را برای اولین بار گفتم چون می‌خواهی کسان دیگر را که جنگیدند با حرف‌هایت نردبان خودت در روزهای خوب فوتبال کنی.

۱۳۹۲/۴/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...