نسخه چاپی

كاندیدای شكست خورده كتاب می‌نویسد

عکس خبري -کانديداي شکست خورده کتاب مي‌نويسد

یكی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ حرف‌ها، نظرات، برنامه‌ها و پیشنهادهایم در زمان تبلیغات انتخاباتی را به صورت مدون ارائه خواهم كرد.

به گزارش نما، سید محمد غرضی یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از حامیانش که ظهر امروز شنبه برگزار شد، گفت: در این انتخابات موقعیتی ایجاد شد تا چند کلمه از حرف‌هایم را به جامعه منتقل کنم، حرف‌هایی که معارضان کم و کاربرد زیادی داشت.

وی افزود: در صورت امکان حرف‌ها، نظرات، برنامه‌ها و پیشنهادهایم در زمان انتخابات را به صورت مدون در می‌آورم و به مردم ارائه می‌کنم.

غرضی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:‌ دولتی که بر پایگاه اجتماعی تشکیل شود، می‌تواند پتانسیل خوبی برای خدمت داشته باشد.

وی ادامه داد: پیام امروز جهان این است که چک سفید دست کسی ندهیم، زیرا قطعا از آن سوء‌استفاده خواهد شد. باید جریان اجتماعی قوی را سامان داد و نباید از اشخاص تعریف کرد. این دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و اگر آثار اجتماعی‌شان ظاهر نشود، اثری از آنها باقی نمی‌ماند.

غرضی تاکید کرد: نباید مردم را به دیگران امیدوار کرد. مردم باید به خودشان و استعدادشان امیدوار کرد. ما باید قاعده اجتماعی ایجاد کنیم که در طول و عرض تاریخ ماندگار باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وزن امروز جامعه به قدری زیاد شده که ستادهای انتخاباتی و احزاب نمی‌توانند مردم را به مقابله به هم بیاندازند. مانند اتفاقاتی که در گذشته افتاد.

غرضی خاطرنشان کرد: سخت‌افزار حکومت ما درست است و خوب بنا شده و باید حواسمان باشد که در نرم‌افزار کلاه سرمان نرود. انقلاب اسلامی قدرت خوبی در خاورمیانه ایجاد کرده است.

وی در پایان در خصوص اینکه نقدهایش به عملکرد دولت آینده را به مرور مطرح کند، گفت: در این صورت کسانی که با دولت معارضند حول و حوش این حرف‌ها جمع می‌شوند و این خطر است. نیروهایی که می‌خواهند به قدرت برسند به سرعت اطرافمان می‌آیند و از طرف هم باید توجه داشت که با یاد گرفتن دائمی مشکلی حل نمی‌شود.

۱۳۹۲/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...