نسخه چاپی

میشل عون انتخاب حسن روحانی را تبریك گفت

دی شادارفیان مشاور میشل عون رهبر جریان مسیحی آزاد ملی لبنان در دیدار با غضنفر ركن‌آبادی سفیر ایران در لبنان، پیام تبریك میشل عون را برای انتخاب حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب تسلیم كرد.

به گزارش نما، دی شادارفیان در این دیدار حضور گسترده مردم ایران در انتخابات را بی‌نظیر دانست و با اشاره به دیدگاه‌های روحانی، دوره کنونی را فرصتی برای کشورهای غربی جهت اصلاح خطاهای گذشته خود و بهبود روابط با ایران دانست.

رکن‌آبادی نیز با تشکر از پیام میشل عون، به تشریح روند برگزاری سالم و دموکراتیک انتخابات در ایران پرداخت و با اشاره به حضور گسترده مردم در این انتخابات، خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست ایران فرصت جدیدی فراروی کشورهای منطقه و جهان جهت اثبات ادعاهای خود در حمایت از دموکراسی و مصالح ملت‌ها فراهم کرده است.

میشل عون رئیس جریان آزاد ملی لبنان در پیام خود، انتخاب حسن روحانی را در جریان برگزاری انتخاباتی کاملا دموکراتیک و بی‌نظیر در ایران دانست و با تبریک به وی، ابراز امیدواری کرد که دوران ریاست جمهوری روحانی دورانی سرشار از شکوفایی و ثبات در ایران باشد.

میشل عون در این پیام همچنین از اهتمام حسن روحانی به موضوع گفت‌وگو و تفاهم در راستای خدمت به صلح و ثبات در منطقه و جهان و حمایت از قضایای برحق ملت‌ها قدردانی کرد.

۱۳۹۲/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...