نسخه چاپی

طنز: از این كلید در هر جایی استفاده نكنید، هرز می رود هان!

عکس خبري -طنز: از اين کليد در هر جايي استفاده نکنيد، هرز مي رود هان!

توصیه می شود اگر واقعا این كلید كار می كند به خاطر مواردی همچون بردن تیم والیبال و ... استفاده نشود، یك وقت هرز می رود خب! آنوقت برای مشكلات اساسی تر همچون تورم و اشتغال بایستی كاسه چه كنم، چه كنم دستشان بگیرند!

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز: کلاً این روزها، روزهای عجیب و غریبی است، هر اتفاق خوبی بیفتد آن را به کلید روحانی نسبت می دهند و هر اتفاق بدی بیفتد آن را به دولت فعلی! اگر هوا گرم باشد یا آلوده می گویند مقصر احمدی نژاد است و اگر تیم والبیال یا فوتبال ببرد یا نرخ دلار و سکه پایین بیایند مدعی شوند به خاطر کلید است!

به هر حال توصیه می شود اگر واقعا این کلید کار می کند به خاطر مواردی همچون بردن تیم والیبال و ... استفاده نشود، یک وقت هرز می رود خب! آنوقت برای مشکلات اساسی تر همچون تورم و اشتغال بایستی کاسه چه کنم، چه کنم دستشان بگیرند!

پیش از این تصور می کردیم برای شهردار شدن بایستی یک عالمه توانمندی داشته باشی و هر کسی نمی تواند این پست مهم را تصدی گری کند! اما این روزها خیلی از اتفاقات ناممکن، ممکن می شود، از بردن کره جنوبی، در کره جنوبی گرفته، تا شایعه شهردار شدن م.هـ!

در همین زمینه بهشوت ضمن تماس با سرویس طنز بولتن نیوز، موارد زیر را مطرح کرد:

1- رئیس جمهور منتخب، عنوان داشته است کلید دارد، نه داس! راست هم گفته است! اما مسئله اینجاست که این کلید به درب شهرداری تهران هم می خورد؛ در نتیجه جای تعجب نیست که شهردار تهران با شروع کار ایشان تغییر کند!

2- کلاً این کلید، غیرممکن ها را ممکن کرده است! حالا اینکه چطوری می شود فردی که صلاحیتش در انتخابات شورای شهر رد می شود، بشود شهردار؛ از عجایب روزگار است!

3- زیاد به اینکه در شورای شهر تهران اصولگراها 18نفر و اصلاح طلب ها 13 نفر هستند توجه نکنید! برخی شاگرد تنبل ها شب امتحان خوب درس می خوانند و یکهو می بینی نمره آورده اند و از شاگرد زرنگ کلاس هم معدلشان بالا رفت! برخی ها بلاتشبیه(!) شب انتخاباتی رای می آورند و برخی ها هم شب قبل از جلسه ای شهردار می شوند! اینطوری است دیگر!

4- البته در پایان بایستی عنوان کرد که ایشان خیلی تواضع و فروتنی به خرج داده اند، ما فکر می کردیم معاون اول شوند، شهردار تهران بودن برای شما کم نیست؟!

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...