نسخه چاپی

اعضای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن اعضای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان اعضای كمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی انتخاب شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ضرغام صادقی در تشریح دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز اعضای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مشخص شدند و 15 نفر از نمایندگان به عضویت این کمیته درآمدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در تشریح اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، از عضویت خود برای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: سید حسین دهدشتی، بهروز نعمتی، نادر قاضی‌پور، عبدالله سامری، سید سعید زمانیان، امیرحسین قاضی‌زاده، محسن علیمردانی، مهدی عیسی‌زاده، محمدمهدی پورفاطمی، عباس قائید رحمت، ایرج عبدی، نعمت‌الله منوچهری، علیرضا محجوب و شهروز افخمی، اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند.

این مسئول مشخص شدن اعضای کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را نیز از دیگر موضوعات بررسی شده در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خواند و تصریح کرد: مجتبی رحماندوست، محمداسماعیل سعیدی، مهدی عیسی‌زاده، فاطمه آلیا، ایرج عبدی، محسن علیمردانی نیز اعضای کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری در کمیسیون اجتماعی مورد بحث قرار گرفت، عنوان کرد: بر این اساس قرار شد این سازمان تشکیل و به مدت سه سال فعالیت خود را آغاز کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: در جلسه کمیسیون اجتماعی، نماینده‌ای از شورای نگهبان برای بررسی طرح حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست که از شورای نگهبان اعاده شده بود حضور پیدا کرد تا ایرادات این طرح را با همکاری نمایندگان رفع کند.

۱۳۹۲/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...