نسخه چاپی

دایی: دعواهای سیاسی نباید وارد ورزش شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید اجازه دهیم دعواهای سیاسی وارد ورزش شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از تمرین صبح امروز سرخپوشان در واکنش به اتفاق‌هایی که روزهای اخیر در تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده است عنوان کرد: رویانیان یکسال و نیم در پرسپولیس فعالیت دارد این درست نیست که ما برای یک مدیر غیرورزشی این مدت هزینه کنیم تا با مسائل ورزشی آگاه شود و بعد بخواهیم او را برداریم این کار اشتباهی است مطمئناً در باشگاهی مثل پرسپولیس ثبات مدیریت بسیار مهم است در تمام دنیا چنین وضعی وجود دارد و این موضوع قابل توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه اخباری به دست ما می‌رسد این است که این تصمیمات ورزشی نیست اگر ورزشی باشد هیچ مدیریتی تصمیم نمی‌گیرد برای عرض یک ماه تغییراتی را اعمال کند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تغییراتی در دولت خاطر نشان کرد: دولت آینده که برسر کار آمد حتما تغییراتی خواهد داشت و این به این منظور است که در عرض یک ماه سه مدیرعامل به باشگاه پرسپولیس می‌آید در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

دایی با اشاره به برتری تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا در شب گذشته یادآور شد: والیبال با ثبات مدیریتی که داشت توانست نتایج خوبی بگیرد و ایتالیا را در زمین خودش شکست دهد این موضوع از زمانی که یزدانی خرم در این فدراسیون حضور داشت حکم‌فرا شده است و چنین نتایج به دست آمد که والیبال حرفی برای گفتن در سطح جهان دارد.

دایی اظهار داشت: در سطح باشگاهی هم باید چنین ثباتی وجود داشته باشد تا مدیران بتواند با برنامه‌ریزی بلند‌مدت به ورزش کمک کند مخصوصا در باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس که بزرگ هستند نباید دعواهای سیاسی وارد ورزش شود. متأسفانه در این چند سال ما از این موضوع ضربه خوردیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید اجازه دهیم که کارها به صورت اصولی انجام شود. وزیر ورزش باید خود این موارد را مورد توجه قرار گیرد.

وی در مورد جذب بازیکنان یادآور شد: مطمئنا بازیکنانی جذب کردیم که به دردمان بخورد براساس شناختی که از تیم فصل گذشته پرسپولیس داشتیم بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کردیم و تمام کسانی که به پرسپولیس آمده‌اند ستاره هستند شاید نام نداشته باشند اما همه آنها بازیکنان با انگیزه و جزء بهترین‌های ایران هستند تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه به ما کمک خواهند کرد.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...