نسخه چاپی

واكنش حدادعادل به پیشنهاد حزبی هاشمی

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینكه شك‌دارم باروی‌كارآمدن دولت‌یازدهم حزب موفق وفراگیری تشكیل شود، گفت: تجربه نشان داده است كه حزب‌های دولت ساخته خوش عاقبت نیستند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، غلامعلی حداد عادل اظهار نظر درباره شکل‌گیری حزب فراگیر بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم را نیازمند جزئیات بیشتر خواند و گفت:همه شرایط تابع مشخص شدن اعضای تشکیل دهنده حزب است،بنابراین اول باید از اصول تاسیس کنندگان حزب آگاه شد و صرف شنیدن تاسیس یک حزب فراگیر کافی نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تاکنون حزب های دولت ساخته خوش عاقبت نبودند، تصریح کرد: یکبار این تجربه را در مجلس ششم و قبل از آن شاهد بودیم که بعد از پیروزی اصلاح طلبان حزب مشارکت با پیروزی دولت تاسیس شد اما به نتیجه ای نرسید، امیدواریم آن تجربه ها در تصمیم گیریهای آینده موثر باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه برای اظهار نظر در مورد تاسیس حزب فراگیر باید قدری صبر کرد و اطلاعات بیشتری به دست آورد، تصریح کرد: وحدت خوب است و در یک خط و مسیر بودن همه جناح ها و سلایق های سیاسی باعث خوشحالی است اما در تحقق و موفقیت این امر شک دارم.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...