نسخه چاپی

شعارهاي هواداران در حمايت از رويانيان/ دايي: حرف‌هايم را يك‌بار مي‌گويم

تمام حاشیه های تمرین سرخ پوشان

هنگامی كه محمد رویانیان قصد داشت ورزشگاه درفشی‌فر را ترك كند، هواداران با شعارهای‌شان از مدیرعامل باشگاه حمایت كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که محمد رویانیان که این روزها صحبت‌هایی درباره رفتنش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است در پایان تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

*رویانیان هنگامی که وارد ورزشگاه شد یکی از هواداران که در پشت در قرار داشت خطاب به او گفت: من خانواده شهید هستم و اگر بخواهند شما را از مدیرعاملی پرسپولیس بردارند به نشانه اعتراض جلوی وزارت ورزش و جوانان خواهم رفت و بلایی سر خود خواهم آورد.

همچنین هواداران پس از خروج رویانیان از ورزشگاه با شعارهای‌ خود حمایت‌شان را از مدیرعامل باشگاه اعلام کرده و او را بدرقه کردند.

*رویانیان هنگامی که قصد داشت وارد رختکن پرسپولیس شود با هر بازیکنی از سرخپوشان مواجه می‌شد او را در اغوش می گرفت و چند دقیقه‌ای با او صحبت می‌کرد.

* علی دایی پس از تمرین پرسپولیس، هنگامی که با واحد مرکزی خبر مصاحبه کرد دیگر حاضر نشد با دوربین شبکه ورزش و سایر دوربین‌ها مصاحبه‌ کند و اعلام کرد که من فقط یکبار صحبت‌های خود را انجام می‌دهم.

* رویانیان هم هنگامی که با یکی از خبرنگاران روبرو شد و او اعلام کرد که بازگشتش را به پرسپولیس تبریک می‌گوید، رویانیان خطاب به او گفت: من این موضوع را نشنیدم اما دلم برای سرخپوشان تنگ شده بود.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...