نسخه چاپی

حمایت «جبهه پایداری» از مواضع روحانی

عکس خبري -حمايت «جبهه پايداري» از مواضع روحاني

سخنگوی جبهه پایداری گفت: این جبهه مواضع كنونی روحانی درباره مباحث هسته‌ای و مسائل داخلی را می‌پسندد و معتقد است موضع درست را باید در هر شرایطی پذیرفت.

به گزارش نما به نقل از مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مواضع هسته‌ای رئیس‌ جمهور منتخب، گفت: جبهه پایداری مواضع آقای روحانی درباره حقوق هسته‌ای ملت ایران و منتفی بودن موضوع تعلیق را می‌پسندد.

سخنگوی جبهه پایداری خاطر نشان کرد: اگر حتی این مواضع در ایام انتخابات و در کارنامه آقای روحانی دیده می‌شد، ممکن بود که نظر ما را هم تغییر می‌داد.

قاضی‌زاده با بیان اینکه برخی سایت‌ها با چینش هدف‌دار کلمات، اظهاراتش را وارونه منتشر کرده‌اند، تأکید کرد: بحث ما این است که ای کاش آقای روحانی در ایام انتخابات نیز مواضع کنونی را اتخاذ می‌کرد.

سخنگوی جبهه پایداری و نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مواضع آقای دکتر روحانی در پاسخ به خبرنگاران خارجی و داخلی سنجیده و منطبق بر مواضع نظام بود و ما از این مواضع حمایت می‌کنیم.

قاضی‌زاده در پایان تصریح کرد: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی است و موضع و رفتار درست را از هر کسی می‌پذیرید و در مقابل، اقدام غلط و نادرست را از هر فردی که باشد، رد می‌کند.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...