نسخه چاپی

قرمزها به دنبال جذب ملی پوش استقلال!

عکس خبري -قرمزها به دنبال جذب ملي پوش استقلال!

سرپرست تیم فوتبال فولاد گفت: افشین هنوز برای دریافت رضایت نامه اش به اهواز نیامده و اگر با حاتمی به توافق برسیم، این بازیكن را به تیم راه نخواهیم دارد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، ابن قاسم گفت: به دنبال جذب یک فوروارد هستیم و یکی از گزینه های جدی فولاد مهاجم استقلال فرزاد حاتمی است و اگر این ملی پوش جواب قطعی به ما دهد آرش افشین را به هیچ وجه به فولاد راه نمی دهیم.

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تا جایی که من اطلاع دارم افشین با استقلال به توافق نرسیده و همچنان در حال مذاکره با مسئولان باشگاه است.

وي ادامه داد: از سرعین به اهواز بازگشتیم و مشغول استراحت هستیم.

ابن قاسم گفت: اردوی سرعین به خوبی برگزار شد و تیم فولاد خوزستان امروز برای 4 بازی تدارکاتی به تهران می آید.

همچنين نیایش بازیکن امید که آقای گل تیم های امید است را به جای آرش افشین جذب کردیم.

وی در ادامه اذعان کرد: باشگاه فولاد با فرزاد حاتمی بازیکن استقلال مذاکره کرده ولی هنوز به باشگاه خبری مبنی بر پیوستنش به فولادی ها نداده است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: اردوی سرعین به خوبی برگزار شد و یک بازی تدارکانی هم با تیم سبلان برگزار کردیم که بازی را 5 بر صفر بردیم.

ابن قاسم در انتها خاطرنشان کرد: تیم فولاد خوزستان امروز به تهران می آید تا 4 بازی تدارکاتی را برگزار کند که با 2 تیم نفت تهران و سایپای البرز حتمی است و از بین صبای قم، پرسپولیس تهران و راه آهن 2 تیم دیگر برای برگزاری بازی تدارکانی توافق می شود.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...