نسخه چاپی

هجوم ایرانی‌ها به صفحه اجتماعی بازیكن ایتالیایی

عکس خبري - هجوم ايراني‌ها به صفحه اجتماعي بازيکن ايتاليايي

چند صد نفر از ایرانی‌ها پس از پیروزی تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا، به صفحه اجتماعی "زایتسف"بازیكن ایتالیا هجوم بردند و نظرات مختلفی را درباره پیروزی تاریخی ایران ثبت كردند.

به گزارش نما، پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در دنیا بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت و ایرانی‌های سراسر جهان هر کدام به شیوه‌ای به خوشحالی و اظهار نظر در این خصوص پرداختند. علاوه بر سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان، یک شبکه اجتماعی ایتالیایی بیش از سایر شبکه‌ها مورد توجه ایرانی‌ها قرار داشت. این شبکه منتسب به " ایوان زایتسف" بازیکن روسی - ایتالیایی تیم والیبال ایتالیا بود که در کمتر از 24 ساعت پذیرای چند صد کامنت از طرف ایرانی‌ها بود.


ماجرای هجوم ایرانی‌ها به صفحه اجتماعی منتسب به زایتسف قبل از بازی ایتالیا و ایران کلید خورد. زایتسف در اظهار نظری کوتاه قبل از بازی گفته بود "بعد از باخت تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل اسپانیا؛ به امید پیروزی مقابل والیبال ایران؛ شهر مودنا". این پُست به مذاق ایرانی‌ها خوش نیامد و باعث شد تا بعد از شکست ایتالیا مقابل ایران، تعداد زیادی از مردم ایران برای آن به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ایتالیایی نظر بگذارند که بخشی از آن به شرح زیر است:

- تایماز: امیدوارم این بازی رو یادت نره.
- بهنام: هر دو تیم والیبال و فوتبالتون باختن. فقط ایران.
- محمد علی: ایران 3 - ایتالیا یک
- محمد: 3 - 1، برو به جهنم!
- دنیا: بچه‌ها توهین نکنید. همه باید مثل سفیر فرهنگی باشیم.

البته بسیاری از این نظرها هم زننده بود و محتوای آن قابل انتشار نمی‌باشد. تعداد زیادی از ایرانی‌ها هم نسبت به نظرهای دیگران اعتراض کرده‌ و خواسته‌اند تا فرهنگ ایرانی رعایت شود.

با این حال این کامنت‌ها واکنش امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا را هم در پی داشت. ایوان زایتسف صبح شنبه در پُست جداگانه‌ای به زبان ایتالیایی اعلام کرد: "350 کامنت توهین آمیز برای بازی با ایران". هنوز دقایقی از انتشار این نظر روی صفحه اجتماعی این بازیکن نگذشته بود که ایرانی‌ها چند صد کامنت دیگر هم برای این اظهار نظر ثبت شد که بخشی از آن به شرح زیر است:

- نیما: یکشنبه دوباره می‌بازید.
- سعید: هر چی نوشتی خودتی.
- اشکان: علی ِ دایی!
- مصطفی: بیاید ایران تا بهتون بگیم.
- مهران: با فحش و بی احترامی فرهنگ ایرانی را زیر سئوال نبریم
- فرهاد: ایوانِ عزیز، به جای والیبال برو روی کیفیت شامپوهات کار کن!
- فواد: یکشنبه شب باید از ایران بترسید.
- علی: تو رو خدا فکری به حال اسمت کن.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...