نسخه چاپی

دیدار روسای كمیسیون‌های اقتصادی با روحانی

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روسای كمیسیون‌های اقتصادی مجلس در اولین هفته پس از تعطیلات با رئیس جمهور منتخب دیدار می‌كنند.

به گزارش نما، ارسلان فتحی‌پور با اشاره به نشست اعضای کمیسیون‌ اقتصادی با رئیس جمهور منتخب پس از تعطیلات تابستانی مجلس، گفت: این دیدار قرار بود در هفته گذشته انجام شود، اما به دلیل فشردگی کاری نمایندگان و آقای روحانی، این دیدار به اولین هفته پس از تعطیلات تابستانی مجلس موکول شد.

وی در همین زمینه ادامه‌داد: زمان دقیق دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس جمهور منتخب هنوز مشخص نیست، ولی این دیدار به طور قطع در اولین هفته پس از تعطیلات مجلس انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه به موارد قابل بررسی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی با روحانی اشاره و تصریح‌کرد: در این دیدار قصد داریم گزارش‌های اقتصادی و برنامه‌های کلی را به وی در حوزه مسائل اقتصادی ارائه دهیم.

فتحی‌پور افزورد: در این نشست قرار است بحث‌های مربوط به مفاسد اقتصادی، هدفمندی یارانه‌ها و ثبات نرخ ارز و نیز بحث کاهش تورم و همین‌طور حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال، کاهش هزینه‌ها و افزایش قدرت خرید مردم مطرح شود، البته گزارش آن در کمیسیون نهایی شده و در اختیار اعضا قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهارداشت: در این نشست قصد داریم راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی را با رئیس جمهور منتخب در میان گذاشته و در موارد مختلف در حوزه‌های اقتصادی بحث و تبادل نظر کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه‌داد: امیدواریم که تیم اقتصادی دولت و مجلس بتوانند مشکلات را برطرف کنند. اگر خلاء قانونی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی نیز وجود داشته باشد، مجلس حاضر است تا آن‌ها را با ارائه طرح‌ها و لوایح دوفوریتی برطرف کرده و در این خصوص با تعامل و همکاری داشته باشد.

فتحی‌پور در ادامه به دیداری که در روزهای گذشته با نوبخت، مشاور رئیس جمهور منتخب داشته است، اشاره کرد و گفت: در دیداری که با‌ آقای نوبخت داشتم، قرار شد نمایندگان مجلس به صورت کمیسیونی و تخصصی با رئیس جمهور منتخب دیدار کنند.

وی تأکیدکرد: در نشست بنده با آقای نوبخت در مورد هدفمندی یارانه‌‌ها و نحوه اجرای آن در دولت آینده مواردی مطرح شد که وی معتقد بود که هر آنچه را که مجلس تصویب کرده برای دولت لازم‌الاجراست، اما باید نواقص هدفمندی یارانه‌ها برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان‌کرد: در بخش دیگری از نشست بنده با نوبخت، قرار شد تا رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و اقتصادی مجلس به طور جداگانه دیدارهایی با رئیس جمهور منتخب داشته باشند.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...