نسخه چاپی

بازگشت سیدمحمدخاتمی به رسانه‌ و پیشنهاد شهردار شدن عارف

طرح موضوع «هزینه های ده ها میلیارد تومانی در انتخابات شوراها» كه روز گذشته از سوی سید محمد خاتمی مطرح شده بود با واكنش كاربران روبرو شد.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین، دیدار روز گذشته جمعی از منتخبین شورای شهر تهران با سیدمحمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان فرصتی برای بیان دیدگاه‌های رییس دولت اصلاحات درخصوص اهمیت شوراها و وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تهران و شهرستان‌ها بود.

خاتمی اما در ضمن سخنان روز گذشته خود به هزینه‌های ده میلیارد تومانی در انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت« من خبر دارم که برای انتخابات دهها میلیارد تومان در بعضی جاها خرج شده است در حالیکه الان من می دانم دو کاندیدای ما که در نهایت یکی ماند، با وضع خوبی روبرو نبودند و امکانات لازم را نداشتند وبدتر از آن مساله شوراها بود که دوستان ما اینجا گفتند و تنگناها را بیان کردند و خوشبختانه مردم با اشتیاق این فهرست شما را می گرفتند ولی این فهرست در دسترس همه تهرانی ها نبود.»

این بخش از سخنان رییس جمهور سابق با واکنش برخی کاربران روبرو شد.

ابراهیم از قزوین نوشته است« دوستم توی ستاد یه کاندید کار میکرد میگفت 680 میلیون تومن خرج کرده»

کاربر دیگری با اظهار تعجب از هزینه کردهای صورت گرفته می گوید« مگه قراره چقدر حقوق بگیره تو شوراها ؟! اگر ماهی 5میلیون هم بگیره چند سال طول میکشه تا این هزینه برگرده! البته حقوق و مزایای رسمی منظورم بود...!»

محسن نیز شوراها را بنا و یادگار بدی از سوی رییس دولت اصلاحات دانسته و می گوید« پایه شوراها را خاتمی بنا نهاد و چه کار بدی کرد.»

کاربر دیگر بدون ذکر نام خود نیز آورده است«شهرداری این مالیاتها را که هر سال از ما می گیره بجای اینکه خرج آبادانی شهر بکند، حیف و میل می کند»

یک شهروند دیگر اما صحت این خبر را تایید نکرده و گفته است«احتمالا این خبر از جنس همون خبرایی که میگفتن 11 میلیون رای تقلب شده!»

یک کاربر اما این هزینه کردها را طبیعی و عادی دانسته است«خوب همه خرج کردن.چه اشکالی داره؟»

علی در واکنشی به این خبر محمدرضا عارف را گزینه مناسبی برای شهرداری تهران دانسته است اما آرش در پاسخ به این ایده می گوید« تهران برای نگرش کلان و افق فکری گسترده دکتر عارف کوچک است.»

برخی دیگر از کاربران نیز از انعکاس صحبت‌های رییس جمهور سابق اظهار تعجب کرده و به برخی اظهارات سال‌های اخیر در مورد او اشاره کرده اند که برخی از آنها در ذیل آمده است.

بی نام:« درحالی که همه فکر میکردند کار اصلاحات تمام است، با سیاستی صبورانه و درست دوباره به عرصه بازگشتید و مهمتر از آن دوباره امید را به مردم ایران باز گرداندید.»

بی نام: «چه عجب!!!!!!!!!، یه زمانی تو مجلس شعار مرگ بر فلانی رو سر می دادند ولی الان خبر با عکسش رو میذارن، پیشرفت تا کجا!!!!!! به قول بعضی ها روحانی مچکریم :)»

سهیلا:« بیچاره آقای خاتمی که اصلا امکانات نداره و در گذشته هم نداشته! آدم به یاد رمان بینوایان می افتد!»
یوسف در پاسخ به سهیلا« سهیلا خانم، جهت اطلاع،کلاس آقای خاتمی اینقدر بالا رفته که دیگه رئیس جمهور تعیین میکنه. هنوز از 24 خرداد 2 هفته بیشتر نگذشته.»

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...