نسخه چاپی

زارع

دیدار اعضای كمیسیون اقتصادی با رئیس‌جمهور منتخب در 4 مردادماه

عکس خبري -ديدار اعضاي کميسيون اقتصادي با رئيس‌جمهور منتخب در 4 مردادماه

سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس از دیدار اعضای كمیسیون متبوع خود با حجت‌الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب 10 روز پیش از مراسم تحلیف وی خبر داد و گفت: این دیدار در چهارم مردادماه و به منظور ارایه گزارشی از آسیب‌های اقتصادی كشور به رییس جمهور منتخب صورت می‌گیرد.

به گزارش نما "رحيم زارع" نماينده مردم آباده، خرم‌بيد و بوانات دزر مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از ديدار اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني، رئيس جمهور منتخب 10 روز پيش از مراسم تحليف وي خبر داد و گفت: اين ديدار در چهارم مردادماه و به منظور ارایه گزارشی از آسیب‌های اقتصادی کشور به رییس جمهور منتخب صورت مي‌گيرد.

وي در ادامه افزود: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ارائه گزارشی از آسیب‌های اقتصادی کشور، پیشنهاداتی در راستای بهبود فضای اقتصادی کشور تهیه کرده‌اند که در جلسه دیدار با رییس جمهور منتخب ارایه خواهند کرد.

سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: پیشنهادات کمیسیون اقتصادی مجلس در جهت رفع مشکلات و چالش‌های بازار بورس، وضعيت بانک‌ها و رابطه با بنگاه‌ها، مالیات، روند خصوصی‌سازی، ادامه طرح هدفمندسازي يارانه‌ها و چگونگي ايجاد اشتغال درقالب گزارشی به رییس جمهور منتخب ارایه خواهد شد.

۱۳۹۲/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...