نسخه چاپی

امتیاز آورترین بازیكن دیدار ایران و ایتالیا

عکس خبري -امتياز آورترين بازيکن ديدار ايران و ايتاليا

تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی دومین دیدار مقابل ایران در رقابت‌های لیگ جهانی را به سود خود تمام كرد كه ایوان زایتسف، بازیكن این تیم موفق شد عنوان امتیازآورترین بازیكن زمین را به خود اختصاص دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، بر خلاف دیدار نخست تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا، ایوان زایتسف از ابتدای دیدار دوم دو تیم در ترکیب ایتالیا قرار گرفت و برای این تیم بازی کرد. این بازیکن شماره ۹ در طول پنج گیم رقابت برابر ایران ۱۸ امتیاز گرفت و عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد. البته زایتسف در سرویس هیچ امتیازی کسب نکرد و از دفاع هم تنها صاحب یک امتیاز شد. ۱۷ امتیاز به دست آمده توسط این بازیکن در حمله کسب شد.

پارودی دیگر بازیکن امتیاز آور ایتالیا بود که تیمش را در مجموع صاحب ۱۵ امتیاز کرد. پارودی به ترتیب ۴، یک و ۱۰ امتیاز در سرویس، دفاع و حمله کسب کرد. از نظر مجموع امتیازات، موسوی عملکردی مشابه پارودی داشت و در صدر بازیکنان امتیازآور تیم ایران قرار گرفت. موسوی در جریان دیدار برابر ایتالیا ۲ امتیاز از سرویس گرفت و در دفاع هم صاحب ۱۰ امتیاز شد. این بازیکن همچنین ۳ امتیاز هم از حمله گرفت.

شهرام محمودی هم که فقط سه گیم برای ایران بازی کرد، دومین بازیکن امتیاز آور کشورمان شد که در مجموع ۳ امتیاز در دفاع و ۸ امتیاز درحمله به دست آورد.

دیدار دوم تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا شامگاه یکشنبه برگزار شد و با برتری ۳ بر ۲ ایتالیا به پایان رسید.

۱۳۹۲/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...