نسخه چاپی

هشدار آمریكا به شركت‌های بیمه مرتبط با ایرانیان

نهاد تنظیم كننده مقررات مالی نیویورك، شركت‌های بیمه اتكایی را با طرح این اتهام كه ممكن است تعدادی از آن‌ها در اقداماتی مغایر با قوانین آمریكا درباره تجارت با ایران مشاركت داشته باشند، تحت نظر گرفته است.

به گزارش نما، روزنامه "وال استریت ژورنال" با اشاره به این خبر به نقل از افرادی که آن‌ها را مطلع معرفی کرده که تحقیقات یک ساله بنجامین لاوسکی، سرپرست اداره خدمات مالی نیویورک به شواهدی دست یافته مبنی بر این که دست کم 3 شرکت غیرآمریکایی درباره بیمه بارهایی به مقصد ایران اقدام کرده‌اند.


لاوسکی هفته گذشته به 20 شرکت بیمه اتکایی غیرآمریکایی نامه نوشت و جزییات قراردادهای‌شان با شرکت‌ها و افرادی مرتبط با ایران را خواستار شد.


دفتر ولاسکی برای بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه مجدد جهان از جمله شرکت آر.ای.ای.جی سوییس، هانوفر آر.ای. اس.ای و شرکت لیولد لندن نامه‌هایی را ارسال کرد.


شرکت‌های بیمه اتکایی به بیمه مجدد شرکت‌هایی هستند که شرکت‌های بیمه دیگر را که خود از ضررهای احتمالی مصون نیستند، بیمه می‌کنند.


یک سخنگوی لیولد گفت که این شرکت مثل همیشه‌ "به هر گونه تحریم قابل اجرا پایبند خواهد بود."


سخنگوی شرکت سوییسی برای اظهارنظر در دسترس نبود و هانوفر نیز به درخواست‌ برای اظهارنظر پاسخ نداد.


باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در ماه ژانویه قانون گسترش تحریم ایران را امضا کرد که این قانون هرگونه شرکت مالی از جمله شرکت‌های بیمه مجدد، را که در آمریکا به تجارت می‌پردازند، از ارایه خدمات به شرکت‌هایی که با ایران تجارت می‌کنند منع می‌کند.


این قانون بخش‌های انرژی، کشتیرانی و کشتی‌سازی را هدف می‌گیرد.

۱۳۹۲/۴/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...