نسخه چاپی

آخرین وضعیت ستاره های استقلال

معاون باشگاه استقلال گفت: آندرانیك تیموریان از باشگاه استقلال یك هفته مهلت خواسته تا پیشنهادات خارجی‌اش را بررسی كند و بعد از آن شرایطی را برای حضور در استقلال بگوید.

به گزارش نما، علي اميري پس از خروج از دفتر علي فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعيت مجتبي جباري و اينکه گويا اين بازيکن به تماس مسئولان باشگاه استقلال جواب نمي‌دهد، اظهار داشت: ما با مجتبي صحبتي نداشتيم و اصلاً با او تماسي نگرفته‌ايم که او نخواهد جواب ما را بدهد. حاج‌آقا (فتح‌الله‌زاده) بحث ادامه حضور مجتبي جباري در استقلال را به امير قلعه‌نويي سپرده است و قرار است سرمربي استقلال در اين رابطه صحبت‌هاي لازم را با جباري داشته باشد.

معاون باشگاه استقلال با اشاره به وضعيت آندرانيک تيموريان براي حضور در اين باشگاه گفت: از روز گذشته تا کنون اتفاقي نيفتاده است. سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان که به عنوان مدير برنامه‌هاي او عمل مي‌کند روز گذشته به ما اعلام کرد يک هفته مهلت مي‌خواهند تا پيشنهادات خارجي تيموريان بررسي شود و در صورتي که با يکي از باشگاه‌هاي خارجي به توافق نرسيد اولويتش در ايران بازي در تيم استقلال خواهد بود.

اميري در پاسخ به اين سوال که يک هفته زمان براي تيموريان زياد نيست و استقلال در اين مدت ممکن است اين فرصت را از دست بدهد تا بازيکنان ديگري را جذب کند بيان داشت: بازيکني مانند آندرانيک تيموريان آنقدر ارزشمند است که به خاطرش يک هفته صبر کنيم.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که جواد نکونام و مهدي رحمتي از چه زماني در تمرينات استقلال شرکت خواهند کرد، گفت: اتفاقاً امير قلعه‌نويي هم پيگير اين موضوع بود و من فکر مي‌کنم تا قبل از سفر استقلال به اوکراين اين دو بازيکن در تمرينات استقلال شرکت خواهند کرد.

وي در خصوص اينکه امشب قرار است فرهاد مجيدي هم براي تمديد قرارداد با استقلال به دفتر فتح‌الله‌زاده برود اظهار داشت: آقاي مجيدي با استقلال قرارداد دو ساله دارد که يک سال از آن هنوز باقي مانده است که اگر هم امشب بخواهد به دفتر فتح‌الله‌زاده بيايد فقط به خاطر ديدن اوست. مجيدي حتي در تمرينات استقلال شرکت کرده و اين موضوع نشان مي‌دهد او براي ادامه حضور در استقلال مشکلي ندارد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص عدم حضور اميرحسين صادقي در دفتر علي فتح‌الله‌زاده گفت: اميرحسين صادقي طبق اعلام قبلي قرار بود امشب به دفتر فتح‌الله‌زاده بيايد تا در خصوص مسائل پيرامون قراردادش صحبت‌هاي نهايي را انجام بدهيم اما اين بازيکن طي تماسي اعلام کرد فرزندش بيمار است و اين قرار به فردا موکول شد.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...