نسخه چاپی

سخنگوي جبهه پايداري

امیدواریم روحانی همان طور كه گفت؛ نگذارد آب در دل آقا تكان بخورد

سخنگوی جبهه پایداری از ضعف اخلاقی برخی رسانه‌ها و اظهارات سیاسیون به شدت انتقاد كرد و گفت: جبهه پایداری به روحانی به دید رقیب نگاه نمی‌كند.

به گزارش نما،سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با فارس ،با ابراز نارضایتی از برداشت نادرست برخی رسانه‌ها و بداخلاقی‌های صورت گرفته پیرامون یکی از مصاحبه‌های اخیر وی، اظهار کرد: در چند روز گذشته مصاحبه‌ای با خانه ملت پیرامون موضوع سوم تیر که منجر به پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات شد، داشتم که متاسفانه برداشت‌های نادرست و بداخلاقی‌های زیادی در پی داشت.



* انتقاد سخنگوی جبهه پایداری از ضعف اخلاقی برخی رسانه‌ها و اظهارات سیاسیون



وی افزود: در این مصاحبه از لابه‌لای صحبت‌های بنده که یکی از جملاتم معترضه بود، با بداخلاقی رسانه‌ای و با استفاده از کلمه مخدوش تیترهای ناصحیح و تاسف باری ساخته و خبر را منتشر کردند. قاضی‌زاده با بیان اینکه تحریف صحبت‌های بنده در خبر و جابجایی برخی کلمات و استفاده از تعابیر نادرست، نشان از بداخلاقی سیاسی و رسانه‌ای دارد، تصریح کرد: انتشار این اخبار با نیات مغرضانه سبب پراکندن و انتشار پیامک‌هایی توهین‌آمیز به برخی شخصیت‌های فقاهت و مرجعیت همراه بود.



* جبهه پایداری از گفتمان درست حمایت و در برابر نادرست‌ها مواضع انتقادی دارد



سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری، جریانی گفتمانی است که از عملکرد درست و صحیح حمایت کرده و نسبت به عملکرد نادرست مواضع انتقادی خود را بیان می‌کند. وی ادامه داد: معیار و چارچوب جبهه پایداری، انقلاب اسلامی، اسلام ناب و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است؛ ما آنچنان محو شخصیت فردی نمی‌شویم که نقصان‌های وی را نادیده بگیریم و یا آن گونه مخالف نمی‌شویم که شاخصه‌های مثبت وی را بیان نکنیم. قاضی‌زاده تاکید کرد: عملکرد جبهه پایداری در انتخابات 92 مصداق همین رفتار بود؛ جبهه پایداری با وجود انصراف گزینه‌اش، از فردی دیگر که به عنوان مستقل نامزد شده بود، حمایت کرد.



* امیدواریم روحانی همان طور که گفت؛ نگذارد آب در دل آقا تکان بخورد



نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه مواضع حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب در کنفرانس مطبوعاتی وی در روز دوشنبه 27 خرداد ماه، مواضع منطبق بر نظام بود، گفت: مواضع روحانی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش، مواضعی قابل دفاع، قابل تشکر بوده و نشان‌دهنده پیروی همه جانبه وی از مقام معظم رهبری داشته است. وی تاکید کرد: جبهه پایداری گفتمانی وابسته به جریان اصولگرایی بوده و طبیعتا در انتخابات همان‌طور که قبلا اشاره کرده‌ام کاندیدایی را انتخاب می‌کند که وابسته به این گفتمان باشد؛ عملکرد کاندیداها در گذشته اگر نشان‌دهنده اصولگرایی باشد مورد حمایت جبهه پایداری بوده و مصاحبه مطبوعاتی روحانی در 27 خرداد ماه رویکردی اصولگرایانه از وی به نمایش گذاشت که امیدواریم این رویکرد در عمل نیز دیده شود. سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: امیدواریم بر مبنای صحبت‌های روحانی که در سایت جهان نیوز و روزنامه کیهان درج شده بود، نگذارد آب در دل آقا تکان بخورد و به طور جدی آرمان‌های نظام را پیگیری کند؛ هم چنین امید است که وی همان‌طور که در صحبت‌های خود اذعان داشت از نفوذ افراطیون که با تمسک به وی قصد قدرت‌طلبی دارند جلوگیری کند؛ افراطیونی که مواضع‌شان با معاندان نظام روشن نیست و برخی رفتارهایشان در سال‌های گذشته همراهی معنوی آنان را با مخالفان نظام نشان داده است.



* جبهه پایداری به رئیس‌جمهور منتخب به دید رقیب نگاه نمی‌کند/ اعلام حمایت جبهه پایداری از رئیس‌جمهور منتخب



قاضی‌زاده با اذعان اینکه جبهه پایداری همواره پیگیر آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: جبهه پایداری دوری از حلقه انحراف و فتنه‌گران نظام را در راس اهداف خود قرار داده است. وی یادآور شد: جبهه پایداری مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با همکاری با رئیس‌جمهور منتخب، در چارچوب دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری با دولت جدید همکاری می‌کند. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما نظیر کسانی نیستیم که از سال 84 تا کنون با دولت وقت به مدت هشت سال رقابت خود را ادامه داده و با تحمیل خواسته‌های خود به دولت ایجاد تنش در عرصه مختلف سیاسی اقتصادی کرده و منجر به مشکلات فراوان دولت وقت شدند؛ همان طور که کاندیداهای اصولگرا با حرکت زیبای خود و پیام تبریک اعلام حمایت و همکاری خود به کاندید پیروز درس اخلاق به فتنه‌گران 88 دادند؛ جبهه پایداری نیز امروز با توجه به اوضاع کنونی کشور نه تنها به رئیس‌جمهور منتخب به دید رقیب نگاه نکرده بلکه در مسیر انجام رسالت و خدمت به ملت شریف ایران به وظیفه خود عمل می‌کند؛ رقابت انتخابات پایان یافت و ما امروز برای کاندیدای پیروز آرزوی موفقیت در تمام عرصه‌های کشورداری می‌کنیم.



* پیشنهاد مشورت از سوی روحانی برای چینش وزرای کابینه یازدهم نداشته‌ایم



وی اذعان کرد: جبهه پایداری، جریانی دینی و معتقد بوده و نگاهی معطوف به قدرت ندارد و همان طور که در مصاحبه‌های گذشته به طور مکرر تکرار کرده‌ام، تاکنون از سوی روحانی درخواست مشورت برای چینش وزرای کابینه نداشته‌ایم. قاضی‌زاده افزود: البته باید گفت که جبهه پایداری نیز از رئیس‌جمهور منتخب انتظاری مبنی بر مشاوره و معرفی گزینه از جبهه پایداری ندارد. به گفته سخنگوی جبهه پایداری کابینه دولت یازدهم باید متشکل از افرادی متدین، متعهد، متخصص و پیرو ولایت باشد.


۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...