نسخه چاپی

محمد بنا تیم ملی والیبال و ولاسكو را ستود

سرمربی سابق كشتی فرنگی با اعلام اینكه به ایرانی بودنش افتخار می كند عملكرد تیم ملی والیبال و مربی آنها را ستود.

به گزارش نما به نقل از گل برتر؛ سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی بعد از مدت ها با بازی های تحسین بر انگیز تیم ملی والیبال سکوت چندین ماهه خود را شکست و در سالگرد رادیو ورزش در گفت وگویی کوتاه پاسخگوی بسیاری از ابهامات پیرامون عدم آفتابی شدن خود در محیط های ورزشی شد.

بنا در پاسخ به اصرار مجری رادیو که قصد داشت بیشتر از کشتی فرنگی و حال و روز خودش جویا شود ، خواهش کرد که فقط راجع به والیبال صبحت کند و از کشتی از او نپرسد.

بنا با اشاره به اینکه واقعا در چند روز اخیر از درخشش و نوع بازی والیبالیست های ایرانی لذت برده گفت: به ایرانی بودنم پس از پیروزی غرور آفرین بر ایتالیا افتخار کردم. البته در دو بازی با صربستان هم بازیکنان ایران عالی بازی کردند.

وی با گفتن این نکته که پس از کشتی والیبال را بیش از سایر ورزش ها دوست دارد گفت: در دوران مدرسه همیشه والیبال بازی می کردم و اگر کشتی گیر نمی شدم حتما یک پاسور خوب در والیبال می شدم.

افزود : همه فدراسیون ها باید والیبال و فوتبال را الگوی خود قرار دهند که با آوردن کارلوس کی روش و خولیو ولاسکو توانستند به پیشرفت خوبی نائل آیند. من واقعا کار این دو مربی بزرگ را می پسندم و معتقدم برای رسیدن به مدارج بالا نیاز به وجود چنین مربیان بزرگی است.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...