نسخه چاپی

تنها راه استخدام در آموزش و پرورش

مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرگونه استخدام دراین سازمان فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.

به گزارش نما به نقل از جنوب نیوز، خلیل رضایی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براین اساس به کارگیری نیرو به صورت حق التدریس و قراردادی در آموزش و پرورش مجاز نیست.

وی اضافه کرد: از بهمن سال 91 با تاسیس دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش باید نیروهای مورد نیاز خود را از این دانشگاه تامین کند.

رضایی یادآور شد: هم اکنون 376نفر از دانشجویانی که از طریق کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان شده اند در استان بوشهر متعهد به خدمت در آموزش و پرورش و حقوق بگیر این سازمان هستند.

وی اضافه کرد: همه دانشجویانی که در کنکور 92 نیز جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند در آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد.

رضایی گفت: هم اینک همه نیروهای قراردادی، نهضتی و حق التدریس در آموزش و پرورش استان به پیمانی تبدیل وضعیت شدند و هیچ نیروی غیر رسمی در این اداره کل وجود ندارد.

وی تاکید کرد: براساس قانون به کارگیری نیرو به صورت حق التدریس و قرادادی در آموزش و پرورش مجاز نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش امسال هیچگونه استخدامی برای مربیان پیش دبستانی به صورت شرکتی، قراردادی و حق التدریس ندارد.

وی یادآور شد: متقاضیان همکاری در آموزش و پرورش تنها پس از قبولی در دانشگاه فرهنگیان می توانند برای تدریس در آموزش و پرورش وارد شوند.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...