نسخه چاپی

رويانيان:

كیش شده‌ام اما امیدوارم مات نشوم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیماتی كه برای این باشگاه اتخاذ می شود گفت: در حالی كه تیم رقیب ما در بدترین شرایط است و سپاهان بیشترین پول را تزریق می كند برخی می خواهند پرسپولیس را منفجر كنند. من دلایل این كارها را می دانم اما نمی توانم بگویم. هر چقدر هم حرف می‌زنیم كسی به حرف‌هایمان گوش نمی‌دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد رویانیان که صبح امروز دوشنبه در حاشیه امضا تفاهمنامه با وزارت ارتباطات در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت تغییرات در این باشگاه اشاره کرد و در مورد حضور امیرعابدینی در این باشگاه گفت: ایشان مدیری هستند که توانایی این کار را دارند و من قوبلش دارم. عابدینی در زمینه توسعه اقتصادی و فنی توانایی بالایی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد شما را کیش و مات کرده اند گفت: کیش شده ام اما امیدوارم مات نشوم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت حضور مدیرعامل جدید حاضر به همکاری با وی هستید گفت: من ادعایی در زمینه ورزش ندارم چرا که کار اقتصادی انجام می دهم. هرکس به عنوان مدیرعامل انتخاب شود و بخواهد با تمام قدرت کنارش می ایستم و کار می کنم. اگر هم نخواستند و من را بیرون کردند بازهم کمکی از دستم بیاید در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

محمد رویانیان در مورد وضعیت هیات مدیره این باشگاه و اینکه شنیده می شود علی پروین را از جمع اعضای هیات مدیره کنار گذاشته اند گفت: من هم در این مورد شنیده ام اما باید بیشتر بررسی کنم ببینیم آقای پروین را از هیات مدیره کنار گذاشته اند یا نه.

وی با انتقاد از تصمیماتی که برای باشگاه پرسپولیس گرفته می شود گفت: من می توانم خدمتگزار خوبی برای باشگاه باشم و مدیرعاملی بعدی هم بخواهد کنارش می ایستم و کار می کنم اما نمی دانم چرا حالا که پرسپولیس به آرامش رسیده است می خواهند آن را به چالش بکشند و یک چالش ملی برایش ایجاد کرده اند. من این مسائل را می فهمم و دلیلش را هم می دانم اما نمی توانم بگویم. الان رقیب ما در بدترین شرایط است و سپاهان بیشتری پول را تزریق می کند اما می خواهند پرسپولیس که در آرامش قرار دارد و اردوهایش را از بقیه زودتر شروع کرده است را منفجر کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حدادی فر با ذوب آهن قرارداد داشت اما خودش از این موضوع بی اطلاع بود از حل مشکل این بازیکن برای ماندنش در اصفهان خبر داد و در مورد جذب آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری گفت: کدام تیم ایرانی است که تیموریان را نخواهد. جباری هم که در اولویت استقلال است. با این حال جذب این بازیکنان به نظر علی دایی بستگی دارد. ما می خواستیم حدادی فر را بگیریم که با منتفی شدن حضورش باید به دنبال جذب یک هافبک خوب داخلی یا خارجی باشیم.

محمد رویانیان با اشاره به دستور رئیس جمهور برای واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان توضیحات گذشته اش در مورد طرحی که برای این باشگاه دارد را ارائه کرد و گفت: امیدوارم دستور رئیس جمهور زودتر اجرایی شود و طبق قانون بخشی از این سهام را به پیشکسوتان باشگاه هبه کنند. پیشکسوتان باشگاه توانایی مدیریت بالایی دارند اما به خاطر شرایط مالی که دارند نمی توانند در توسعه و پیشرفت اقتصادی این باشگاه تاثیرگذار باشند. با این حال با طرحی که ما داریم می توانیم برای پرسپولیس درآمد 400 میلیاردی داشته باشیم.

وی ادامه داد: واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس باید به تلفیقی از پیشکسوتان و افراد اقتصادی باشد تا آنها بتوانند در کنار کار با یکدیگر این باشگاه را به شرایط مطلوب برسانند.ما همه طرح ها را ارائه داده ایم اما هرچقدر حرف می زنیم کسی گوش نمی دهد.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...