نسخه چاپی

طي اطلاعيه‌اي صورت گرفت

توضیحات مجلس درباره استعلام كارشناسان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واكنش به گزارشی در خصوص استعلام كارشناسان هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اطلاعیه‌ای صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره استعلام کارشناسان هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه ازاد اسلامی ارائه کرد.

روابط عمومی مجلس در این اطلاعیه تصریح کرد که "بررسی استعلام کارشناسان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، طبق مهلت مقرر قانونی در حال انجام است".

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

در پی انتشار مصاحبه عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با خبرگزاری فارس که خبر آن در سایر رسانه‌ها نیز منتشر گردید مبنی بر اینکه حراست مجلس هنوز به استعلام کارشناسان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد پاسخ نداده، به اطلاع می‌ رساند بر اساس روال قبلی در انجام مراحل استعلام کارشناسان به منظور تائید صلاحیت این افراد در یک فرایند اداری نزدیک به 4 ماه به طول می‌انجامید که در اقدامات جدید از سوی اداره کل توسعه منابع انسانی، زمان انجام مراحل اداری و انعقاد قرارداد و پشتیبانی مالی به حدود یک ماه تقلیل یافته و آن اداره نیز در تاریخ ۱۳۹۲/۴/۸ یعنی به طور دقیق یک روز قبل از مصاحبه آقای سلیمی اسامی 30 کارشناس هیئت را جهت بررسی صلاحیت و اعمال نظر به مرکز حراست مجلس معرفی کرده است.

پیرو این نامه نیز، مرکز حراست که دستور انجام سیر مراحل بررسی در اسرع وقت را در این خصوص لحاظ کرده است؛ لذا همان‌طور که مشاهده می‌شود هیچ‌گونه تأخیر یا کم‌کاری در خصوص شروع اقدامات هیئت از سوی هیچ‌یک از بخش‌های مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است".

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...