نسخه چاپی

نارنجی پوش خاشی 193 میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند

عکس خبري -نارنجي پوش خاشي 193 ميليون ريال را به صاحبش بازگرداند

ابراهیم كهرازهی یكی از رفتگران شهرستان خاش در اقدامی خداپسندانه مبلغ 193 میلیون ریال وجه نقد را كه از میان زباله ها یافته بود به صاحبش بازگرداند.

به گزارش نما، شهردار خاش در گفتگو با مهر اظهار داشت: این کارمند واحد خدمات شهرداری که بیش از 4 سال در این شهرداری مشغول به خدمت است 193 میلیون ریال پول نقد را که درون کیسه پلاستیکی و در مقابل یکی از مغازه های سطح شهر و در میان زباله ها یافته بود به شهرداری تحویل داد.

ایوب کرد با بیان اینکه رفتار خداپسندانه این کارمند شهرداری الگوی کاملی از تربیت اسلامی و ایرانی است افزود: در همین راستا به منظور تشویق و الگو قرار گرفتن این رفتگر مبلغ 2 میلیون ریال به عنوان تشویقی به وی اهدا خواهد شد. وی افزود: با وجود اینکه حقوق رفتگران شهرداری از 600 هزار تومان تجاوز نمی کند اما اعتقادات مذهبی و اسلامی این شخص موجب شده تا به کرات بعد از پیدا کردن وجوه نقد و یا اشیاء متعلق به شهروندان آنها را به شهرداری بازگرداند.

وی ادامه داد: از آنجا که صاحب وجوه گم شده یکی از کسبه و فروشندگان کفش در بازار است قول داده است به عنوان پاداش یک جفت کفش به این نارنجی پوش هدیه نماید. کرد افزود: پدر این رفتگر نیز جزو پرسنل خدوم شهرداری خاش بوده و سوابق شایسته ای همچون فرزندش داشته است.

۱۳۹۲/۴/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...