نسخه چاپی

جمع‌آوری‌ سند برای‌ تفحص‌ از دانشگاه‌ آزاد

دبیر كمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با جدیت دنبال می‌شود و ما در این زمینه هزاران صفحه سند جمع‌آوری كردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا صابری دبیر کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با بیان اینکه هیچ وقت نمی‌توان گفت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد متوقف شده است، اظهار داشت: قانونا اقدامات لازم در این زمینه در حال پیگیری و انجام است.

وی با بیان اینکه در مباحث کارشناسی مربوط به تحقیق و تفحص یک مسئله‌ای وجود داشت، گفت: بحث ما در این بخش با معاونت نظارت مجلس است، در واقع بخش پشتیبانی کننده تحقیق و تفحص بخش نظارتی مجلس است، به همین دلیل ما از آنها خواسته‌ایم که حمایت و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند.

صابری اضافه کرد: ما گله‌های خود در این زمینه را طی یک طی نامه ایی مکتوب به اطلاع مجلس رساندیم و معتقدیم که بایستی سرعت حمایت و پشتیبانی بالا رود.

دبیر کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با بیان اینکه اگر بخشی از هماهنگی‌ها با تأخیر انجام شود، تحقیق و تفحص با مشکل روبرو می‌شود، تأکید کرد: ‌البته تحقیق و تفحص با جدیت دنبال می‌شود و ما در این زمینه هزاران صفحه سند جمع‌آوری کردیم که در حال کار بر روی آنها هستیم.

صابری با بیان اینکه اطلاعات خوبی در قالب تحقیق و تفحص جمع‌آوری کردیم، خاطرنشان کرد: اکنون بر روی آنها کار کارشناسی انجام می‌دهیم که انشاالله هیئت تحقیق و تفحص نتیجه خوبی به مجلس ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول تحقیق و تفحص به سر می‌بریم، یادآور شد: دو ماه از این زمان در هماهنگی و پشتیبانی گذشت و عملاً سه یا چهار ماه تفحص فعال بود که در این زمان نیز اقدامات مطلوب بسیاری انجام شده است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در پاسخ به این سؤال که چه زمانی خروجی از تحقیق و تفحص ارائه خواهد شد، اظهار داشت: کارشناسان بر روی مباحث مربوط به تحقیق و تفحص متمرکز شده‌اند و با جمع‌آوری اسناد می‌توان گفت که چه زمانی به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

وی در پایان گفت: کارشناسان مجدداً با توجه به وقفه‌ای که در کار گرفته اسناد را بررسی و سپس اعلام خواهند کرد که چه زمان می‌توان گزارش اولیه تحقیق و تفحص را ارائه کرد.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...