نسخه چاپی

علت رای آوردن روحانی از زبان حسینیان

اولویت برای دولت آقای روحانی تدوین برنامه ۴ ساله برای كاهش وابستگی اقتصادی ایران از نفت است و چنانچه در این زمینه موفق شود، می‌تواند خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه دهد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی همواره خود را فردی مستقل معرفی کرده و هیچ‌گاه اعلام نکرده که اصلا‌ح‌طلب است، اظهار داشت: در یک برداشت کلی می‌توان آقای روحانی را از لحاظ اقتصادی و سیاسی نزدیک به جناح راست، اما از لحاظ اجتماعی و تفکر می‌توان وی را نزدیک به جناح‌ اصلاح‌طلب تعریف کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان آقای روحانی را یک راست‌گرای مطلق و به تمام معنا تفسیر کرد، افزود: آقای روحانی خود اعلام کرده که در مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، گرایش به همه جناح‌ها دارد و وابسته به جناح اصلاح‌طلب نیست، بنابراین نمی‌توان وی را یک راستگرای مطلق و به تمام معنا تفسیر کرد.

* ارثیه احمدی‌نژاد در دولت یازدهم به فراموشی سپرده نشود

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به ضرورت کسب تجربه روحانی از دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: قطعا دولتی که به آقای روحانی به ارث می‌رسد، یک دولت پرکار خواهد بود، چراکه فعالیت‌ها عمرانی دولت احمدی‌نژاد امروز در گوشه گوشه ایران مشاهده می‌شود و انتظار مردم نیز این است که برکات دولت وی در نقاط دوردست در دوره آقای روحانی به فراموشی سپرده نشود.

* رأی مردم به روحانی رأی به حل مشکل اقتصادی و گرانی بود

حسینیان با بیان اینکه رأی مردم به آقای روحانی رأی به حل مشکل اقتصادی و گرانی بود، تصریح کرد: عدم خریدن نفت، تحریم بانک مرکزی و وارد نشدن پول به کشور سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و تورم در اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد شد و انتظار امروز مردم این است که گرانی با سرعت مهار شود.

* دولت یازدهم نباید قول ارزانی را به مردم بدهد

وی با بیان اینکه دولت یازدهم نباید قول ارزانی را به مردم بدهد، ادامه داد: دولت آقای روحانی نباید قول ارزانی را به مردم بدهد، چراکه در حال حاضر امکانات برای ایجاد ارزانی وجود ندارد و بنده به عنوان فردی که سال‌ها در مسائل اقتصادی تجربه دارم و آن را درک کرده‌ام، این طور نیست که دولت آقای روحانی بتواند ارزانی را در کشور ایجاد و مهار گسیختگی قیمت‌ها را کنترل کند.

* اولویت دولت یازدهم کاهش وابستگی اقتصادی ایران از نفت باشد

نماینده تهران با اشاره به اولویت‌های دولت یازدهم گفت: با توجه به تجربیات ۳۴ ساله بعد از انقلاب مهمترین اولویت برای دولت آقای روحانی تدوین برنامه ۴ ساله برای کاهش وابستگی اقتصادی ایران از نفت است و چنانچه در این زمینه موفق شود، می‌تواند خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه دهد.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...