نسخه چاپی

شاید پرسپولیس از استقلال بازیكن بگیرد

قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاكید كرد، اگر شرایط ایجاب كند این باشگاه نه تنها از استقلال بلكه از دیگر تیم‌ها هم بازیكن جذب خواهد كرد.

به گزارش نما و به نقل از تسنیم، بهروز منتقمی پیش از شروع مراسم افتتاحیه آکادمی فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره اظهار داشت: اعضای جدید را وزارت ورزش اعلام و انتخاب می‌کند تا هیئت مدیره کامل شود. ما منتظر اعلام نظر آقای سجادی هستیم تا احکام صادر شود و هیئت مدیره شروع به کار کند.

منتقمی درباره جلسه روز گذشته محمد رویانیان با حمید سجادی و اینکه آیا از او هم در خصوص اعضای جدید هیئت مدیره نظرخواهی شده است یا خیر؟ عنوان کرد: من از جلسه روز گذشته آقای رویانیان و سجادی خبر خاصی ندارم و فقط می‌دانم جلسه کاملی برگزار شده است. در ضمن از من برای انتخاب جدید هیئت مدیره نظرخواهی نشده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد حضور افراد ورزشی در هیئت مدیره این باشگاه گفت: حرمت پیشکسوتان پرسپولیس باید حفظ باشد و ما باید از آنها استفاده کنیم. اتفاقاً حضور اعضای ورزشی می‌تواند برای هیئت مدیره خوب باشد. باید شکل هیئت مدیره به سمت اقتصاد‌ی‌شدن حرکت کند اما اعضای هیئت مدیره هم باید ورزشی باشند، هم اقتصادی و هم اجرایی. ضمن اینکه باید سیاست را هم بشناسد.

منتقمی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس چند روز مانده به پایان کار دولت صحیح است، تاکید کرد: در خصوص این مسئله 2 نگاه وجود دارد. نگاه اول همین موردی است که شما اشاره کردید و نگاه دوم این است که انتظار کشیدن و خواباندن کار در کشور کار صحیحی نیست. اگر بخواهیم بعد از انتخاب دولت جدید هیئت مدیره را مشخص کنیم کار طولانی‌تر خواهد شد اما عموماً همه باید آماده تغییر باشند.

وی در واکنش به حضور یک بازیکن در تمرینات پرسپولیس که سابقه بازی در لیگ رژیم اشغالگر قدس را دارد اظهار داشت: بازیکنی قرار است به پرسپولیس بپیوندد هم باید در این موارد بررسی شود و هم تست پزشکی را پشت سر بگذارد و بعد از آن نظر نهایی در خصوصش صادر شود البته در بعضی از موارد مثل این قضیه اطلاعات دقیقی وجود ندارد و بعد از آن ما مطلع می‌شویم که چه اتفاقی افتاده است. باید پرونده این بازیکن در باشگاه مدنظر قرار بگیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این مسئله که چند بازیکن دیگر باید برای فصل آینده به این تیم اضافه شوند، تصریح کرد: رابطه خوبی بین مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد و استقلالی‌ها را دوست داریم اما اگر شرایط ایجاب کند حتما نه تنها از استقلال بلکه از تمام تیم‌های دیگر بازیکن جذب می‌کنیم. این درست است که همه با هم رقیب هستیم و باید به هم کمک کنیم و همکاری متقابل داشته باشیم.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...