نسخه چاپی

قائمی:ماندنم درایتالیا به ضررم بود

فرهاد قائمی، بازیكن پست دریافت كننده قدرتی تیم ملی والیبال كشورمان به دلیل مصدومیت، از حضور در مقابل ایتالیا و آلمان محروم شد.

به گزارش نما،فرها د قائمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون مراحل درمانم را زیرنظر علی فرهادی دنبال می کنم و طبق نظر وی از انجام تمرینات توپی محروم هستم. با توجه به این مسأله صبح ها برنامه های فیزیوتراپی و حرکات تقویتی را انجام داده و عصرها در استخر آب درمانی می کنم.

دریافت کنند قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با توجه به عکس MRI و معاینات پزشکی انجام شده، پزشکان اعلام کرده اند که دیسک میانی مهره های چهار و پنج کمرم دچار مشکل شده است و نیاز به مراقبت ویژه دارم.

با توجه به این مسأله تا 15 روز به طور مستمر و متوالی باید برنامه های فیزیوتراپی و آب درمانی را دنبال کنم و به طور مجدد 15 روز دیگر وضعیتم مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در خصوص دیدارهای تیم ملی والیبال کشورمان در برابر تیم ایتالیا گفت: ملی پوشان تیم ایران در این 2 بازی فراتر از انتظار و پیش بینی ها ظاهر شدند ، به طوری که می توان به صراحت گفت که همه فوق ستاره بودند.

قائمي گفت: در بازی دوم هم ملی پوشان در سرویس و دریافت خوب کار کردند ولی اشتباهات داوری روند بازی را به طور کلی تغییر داد و در پایان باعث شد تا نتیجه را به حریف واگذار کنیم .

دریافت کننده تیم ملی کشورمان در خصوص عدم حضورش در 2 بازی مقابل ایتالیا گفت: خیلی دوست داشتم در این 2 بازی به مصاف ایتالیا می رفتم برای حضوری موفق هم از انگیزه بسیار زیادی برخوردار بودم که متأسفانه مصدومیت این اجازه را به من نداد، بابت این مسأله بسیار ناراحت هستم و از نظر روحی روانی شرایط سختی را پشت سر می گذارم. نمی توانم بگویم اگر من در ترکیب بودم نتیجه فرق می کرد چون والیبال یک ورزش گروهی است و تمامی بازیکنان در گرفتن نتیجه ایفای نقش می کنند نه فقط یک نفر خاص.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برای رسیدن به وضعیت ایده آل جسمانی در ایتالیا نماند و به تهران بازگشت، گفت: در ایتالیا زیر نظر "سیامک افروزی" فیزیوتراپ تیم ملی مراحل درمانم را دنبال می کردم اما با توجه به کمبود وقت و همچنین پروازهای طولانی ادامه حضورم در کنار تیم ملی در ایتالیا باعث می شد تا از نظر جسمانی مصدومیتم تشدید شود به همین دلیل کادر فنی صلاح دید که به تهران بازگردم.

قائمي تصریح کرد: تمام سعی خود را می کنم تا برنامه های درمانیم را مرتب انجام دهم تا بتوانم در بازی ایران و آلمان حضور یابم اما این مسأله بستگی به وضعیت درمانیم دارد. از مردم ایران هم می خواهم که برایم دعا کنند.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...