نسخه چاپی

انفجار بمب خدمت در دولت نهم و دهم!!

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: در دولت نهم و دهم بمب خدمت منفجر شد، امیدواریم كه دولت آینده نیز در خدمت مردم و نظام بوده و در دفاع از ارزش‌ها موفق عمل كند.

به گزارش نما به نقل از فارس از جیرفت، سید دادخدا حسینی در جمع مردم بخش جبالبارز از توابع این شهرستان اظهار داشت: این بازدید با هدف تکریم ارباب رجوع و خدمت بی‌منت صورت گرفته است و بررسی مسائل و مشکلات مردم در اولویت آن قرار دارد تا به تناسب امکانات و بودجه شهرستان به مرور برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که حیات و عمر ما را در سایه‌سار ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی قرار داد که این یک نعمت بزرگ است، افزود: اطاعت مطلق از ولایت فقیه و از جان گذشتگی که ایثارگران و شهدا انجام دادند، موجب سرافرازی و عزت ما در دنیا شده است تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام توطئه‌های بسیاری در انتخابات انجام دادند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشمندی مردم خنثی شد و همه آن را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم بمب خدمت منفجر شد، ابراز داشت: با توجه به مشکلات بسیار زیاد وسعت کار انجام گرفته نیز فراوان است، اما باید کارها براساس اولویت انجام شود.

این مقام مسئول با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط عنوان کرد: با توجه به اینکه دو سوم شهرستان جیرفت کوهستانی است، اختصاص اعتبارات آن با دیگر شهرستان‌ها قابل مقایسه نیست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه خلاءهایی در بحث امکانات وجود دارد، گفت: بیش از 420 شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان وجود دارد که با توجه به وجود ظرفیت در برخی از مناطق ساردوئیه، اسفندقه، اسماعیلیه و بخش مرکزی در سال جاری انتخابات شوراها برگزار شده است.

حسینی بیان داشت: در بحث مشکلات با پیگیری از طریق اداره‌های مربوطه تلاش می‌کنیم تا با اختصاص اعتبارات سال جاری و مد نظر قرار دادن اولویت‌ها آن‌ها را برطرف کنیم.

وی اذعان داشت: امیدواریم که در دولت بعدی این خدمات انجام شود و دولت در خدمت مردم و نظام بوده و در دفاع از ارزش‌ها موفق عمل کند.

۱۳۹۲/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...