نسخه چاپی

"افزایش دما" در نیمه شمالی كشور

در دو روز آینده در شرق كشور بویژه زابل،وزش باد و گرد و خاك رخ می دهد و از امروز تا اواسط هفته آینده دمای هوا در نیمه شمالی كشور افزایش می یابد.

به گزارش نما به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز"جمعه 14 تیرماه 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط شمال غرب،شمال شرق، سواحل جنوبی دریای خزر و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

براساس این گزارش،انتظار می رود رگبار و رعد و برق در برخی مناطق شمال آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی و برخی نقاط استان گلستان و ارتفاعات خراسان شمالی نسبتا شدید است.

گفتنی است، در دو روز آینده در شرق کشور بویژه زابل،وزش باد و گرد و خاک رخ می دهد و از امروز تا اواسط هفته آینده دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش می یابد و همچنین خلیج فارس و دریای خزر امروز مواج خواهد بود.
شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات و در پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می شود و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 37 درجه و در کمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید.

۱۳۹۲/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...