نسخه چاپی

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس:

هنوزشكایتی ازدولت درباره سفربه روسیه نشده است/موضوع تهاتر را شخصا بررسی می كنم

رئیس كمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت شكایت درباره سفر افراد غیر مرتبط همراه با رئیس جمهور به روسیه ان را مورد پیگیری قرار می دهیم.

به گزارش نما، علی پورمختار در گفتگو با قدس انلاین در خصوص مسایل مطرح شده درباره تعداد همراهان رئیس جمهور در سفر به روسیه گفت: کمیسیون اصل 90 مستقلا نمی تواند وارد این ماجرا شود بلکه باید شکایتی از سوی نمایندگان یا دیگر مسئولین مطرح شود تا در کمیسیون ان را پیگیری کنیم.
وی افزود: هنوز شکایتی با موضوع همراهی 100 نفر با رئیس جمهور در سفر به روسیه به کمیسیون داده نشده است ودر صورت شکایت،شاکی باید مستندات خود را به کمیسیون ارایه بدهد تا بررسی و نتیجه به مقامات اعلام شود.
وی همچنین در خصوص انتخاب اعضای رئیسه جدید کمیسیون اظهار داشت: ساز وکار انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 نسبت به دیگر کمیسیونها متفاوت است و در واقع هیات رئیسه افراد را انتخاب می کنند که احتمالا بعد از تعطیلات این مساله انجام خواهد شد.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات رئیس‌جمهور و رئیس‌کل بانک مرکزی مبنی بر صفر شدن بدهی دولت به این بانک از محل مابه‌التفاوت درآمدهای ارزی گفت: قراراست شخصاً مصوبه اخیر مجمع بانک مرکزی را بررسی کنم.
علی پورمختار اظهار داشت: برای بررسی بیشتر پیرامون قانونی یا غیرقانونی بودن این گفته‌ها منبی بر تهاتر بدهی دولت به بانک مرکزی از محل مابه‌التفاوت درآمدهای ارزی قرار شده بنده متن کامل مصوبه را یک بار دیگر بخوانم.
وی ادامه داد: بعد از این که متن کامل مصوبه اخیر مجمع بانک مرکزی با موضوع تهاتر 74 هزار میلیارد تومانی بدهی‌های دولت به بانک مرکزی را بررسی کردم، مشخص می‌شود که این اقدام دولت و بانک مرکزی قانونی است یا خیر.

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...