نسخه چاپی

تماس عجيب با مدافع جنجالي استقلال

مودب باش آقای عمران زاده!

چند روز گذشته بود كه حنیف با تماسی عجیب از دفتر ریاست جمهوری مواجه شد. در این تماس از عمران زاده در خصوص نامه ای كه برای كمك گرفتن از رئیس جمهور نوشته شده، توضیح خواستند تا دفتر ریاست جمهوری آن را پیگیری كند. این در حالیست روح عمران زاده هم از این نامه خبر نداشت!

به گزارش نما ادبيات ناپسند و كلمات ركيكي كه حنيف عمران زاده مدافع جنجالي استقلال به زبان مي برد، يكي از بدرفتاري اخلاقي اوست. رفتاري كه بارها و بارها مربيان و هم تيمي هاي عمران زاده به او تذكر داده و از اين بازيكن شمالي خواسته اند تا آن را اصلاح كند اما عمران زاده كماكان در محاوره هاي روزمره اش با سايرين از كلمات ۱۸- استفاده مي كند! همين ادبيات البته نزديك بود به يك دردسر بزرگ براي عمران زاده منجر شود.

چند روز گذشته بود كه حنیف با تماسی عجیب از دفتر ریاست جمهوری مواجه شد. در این تماس از عمران زاده در خصوص نامه ای که برای کمک گرفتن از رئیس جمهور نوشته شده، توضیح خواستند تا دفتر ریاست جمهوری آن را پیگیری کند. این در حالیست روح عمران زاده هم از این نامه خبر نداشت! عمران زاده که از این نامه بی خبر بود، ابتدا تصور کرد که یکی از دوستان و آشنایان با او تماس گرفته و خواسته او را سرکار بگذارد و با همان ادبیات خاص و ناپسند خود اقدام به جواب‌های بی ربط و پرت و پلا کرد اما وقتی تماس گیرنده با او محکم و جدی صحبت کرد و به او تذکر داد که «مودب باش» حنیف متوجه شد که تماس واقعی است و باید جدی باشد. او به فرد تماس گيرنده اعلام کرد نامه ای به رئيس جمهور ننوشته و خواهان کمک نبوده است. شخص تماس گیرنده نیز با ارائه شماره تلفن از مدافع استقلال خواست تا اگر صحبتی با رییس جمهور دارد، با آن تماس گرفته و صحبت‌هایش را مطرح کند.

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...