نسخه چاپی

رئیس جمهور منتخب كلید خود را به تمامی قفل‌ها بزند

عکس خبري -رئيس جمهور منتخب کليد خود را به تمامي قفل‌ها بزند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت منتخب برای جلب رضایت مردم بعد از خلق حماسه سیاسی بهتر است كه حل مشكل بیكاری و گرانی را اولویت كاری خود قرار دهد لذا همه منتظریم "حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی" كلید خود را به تمامی قفل‌ها بزند.

به گزارش نما، "حجت‌الاسلام جعفر شجوني" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره عوامل موثر در سلامت انتخابات رياست‌جمهوري و فضاي بعد از آن در کشور اظهار داشت: پخش برنامه‌هاي ابتکاري از سوي رسانه ملي، انتظارات مردم را براي شناخت از کانديداي مورد نظر خود برآورده کرد.

وي با بيان اينكه بايد براي حفظ آبروي نظام و روحانيت بايد به رئيس‌جمهور منتخب كمك كنيم، گفت: ملت ايران از برخي از اقدامات دولت کنوني و حاشيه‌هاي مربوط به فتنه و جريان انحرافي که در جامعه ايجاد شده بود، خسته شده بودند و به همين خاطر در انتخابات اين دوره از رياست‌جمهوري براي انتخاب سرنوشت خود به روحانيت پناه آوردند.

عضو جامعه روحانيت مبارز به عملكرد برخي از اصلاح‌طلبان اشاره و تصريح کرد: برخي از افراد در جريان اصلاح‌طلبي در مواردي خلاف قانون به ايفاي نقش پرداختند و حتي اعتصاب، تحصن و متواري شدن برخي از آنها موجب شد که مردم براي بار ديگر در خلق حماسه سياسي به شخصيت معنوي روي بياورند.

شجوني به اولويت‌هاي دولت يازدهم در حل مشكلات جامعه اشاره و خاطرنشان كرد: دولت منتخب براي جلب رضايت مردم بعد از خلق حماسه سياسي بهتر است که حل مشکلات بيکاري و گراني را در اولويت کاري خود قرار دهد لذا همه منتظريم "حجت‌الاسلام و‌المسلمين حسن روحاني" کليد خود را به تمامي قفل‌ها بزند.

وي با تاكيد بر اينكه سياسي‌کاري و فرافکني در بيان مطالبات مردم يک بي‌انصافي بزرگ است، گفت: منظور من درباره مطالبات مردمي اين نيست که هيچگونه کمبودي در کشور نداريم، بلکه گوش فرادادن به فرامين "مقام معظم رهبري"، صبر و متانت پيشه‌كردن و ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتي ما را در رسيدن به اهداف و‌ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ياري مي‌رساند.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطرنشان کرد: همانطور که در جنگ صبر پيشه کرديم و پيروزي را از آن خود کرديم، بهتر است که اکنون هم با سياست مقاومتي و روحيه سازندگي در هنگام صلح به اهداف خود در عرصه‌هاي مختلف برسيم.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...