نسخه چاپی

تقدیر مجلس از تیم ملی والیبال

عضو هیئت رئیسه فراكسیون ورزش مجلس از تقدیر خانه ملت از تیم ملی والیبال به پاس نتایج مطلوب در لیگ جهانی خبرداد.

به گزارش نما، سیدهادی حسینی عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تیم ملی والیبال ایران به پاس نتایج مطلوب در مسابقات لیگ جهانی اعلام کرد که قطعاً مجلس شورای اسلامی برنامه‌هایی برای تقدیر از تیم والیبال خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه بعد از پایان یافتن تعطیلات مجلس در هفته آینده مباحث مربوط به قدردانی از تیم والیبال دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجلس قطعاً بعد از تعطیلات از تیم والیبال تشکر خواهد کرد؛ البته برگزاری مراسم در این زمینه به هیئت رئیسه باز می‌گردد اما در مجموع تصور می‌کنم حتما مراسمی برگزار خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اولین حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: درخشش تیم ملی والیبال ایران نشان داد که هر جا برنامه‌ریزی، عزم و اراده باشد قطعا ما از هیچ کشوری عقب نخواهیم ماند.

وی اضافه کرد: چنین موفقیت‌هایی نشان می‌دهد اگر سرمایه‌گذاری مناسبی صورت گرفته و از مدیران موفق استفاده شود و همه پیگیر مسئولیت‌های خود باشند می‌توانیم موفق باشیم.

حسینی همچنین گفت: یک مجموعه برای موفقیت تیم والیبال کار کردند و صداو سیما نیز شایستگی خود را در این زمینه نشان داد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش خانه ملت با تقدیر از محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و با بیان اینکه داورزنی رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را در دستور کار قرار داد، اظهار داشت: انشاالله دولت‌‌های ما نیز اینگونه باشند که هر دولتی تداوم دولت گذشته بوده و با رفع نقاط ضعف تقویت نقاط قوت را مدنظر قرار دهد تا موفق باشد.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...