نسخه چاپی

بازیگر سریال‌های "مهران مدیری" در تلویزیون

بازیگر مجموعه "همه خانواده من" در خصوص حضور كمرنگش در سریال های تلویزیونی گفت: باید طرح و فیلمنامه‌ای مناسب برای حضور پررنگ‌تر در عرصه بازیگری به من پیشنهاد شود.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز؛ "ارژنگ اميرفضلي" بازيگر مجموعه "همه خانواده من" در خصوص حضور كمرنگش در سريال هاي تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: منتظر پيشنهاد كارگردانان و تهيه كنندگان هستم به اين دليل كه بايد هميشه به يك بازيگر پيشنهاد شود و من دنبال كاري نمي روم.

وي كه آثار طنز و كميك متفاوتي چون "ساعت خوش" "مهران مديري" را در كارنامه هنري خود دارد، تصريح كرد: بيشتر مخاطبان مرا به عنوان بازيگر طنز مي شناسند ولي در آثار جدي چون "همه خانواده من" به كارگرداني "داريوش فرهنگ" نيز حضور داشته ام كه به نوعي ديگر لبخند را بر لبان مخاطبان مي آورد.

"اميرفضلي" ادامه داد: در حال حاضر مشغول بازي در يك تله فيلم آن هم با مضموني طنز هستم و از اين طريق ميهمان دل مخاطبان مي شود.

*دغدغه كارگرداني ندارم
بازيگر فيلم سينمايي "شارلاتان" در ساختن مجموعه اي در مقام كارگرداني اظهار داشت: دغدغه و حوصله كارگرداني را ندارم چون اگر طرح خوبي را در ذهن نداشته باشم همه كارها تكراري مي شود.
"اميرفضلي" افزود: بنابراين ترجيح مي دهم بيشتر به ايفاي نقش بپردازم تا اينكه مجموعه اي را كارگرداني كنم.

*همه بازيگران طنز نمي توانند جدي باشند
اين بازيگر با اشاره به حضور برخي از بازيگران طنز و كميك در آثار متفاوت تصريح كرد: ديده شده كه بسياري از كارگردانان در يك اثر جدي از بازيگري با سابقه طنز استفاده نمي كنند و برعكس اين مسئله هم ديده شده است.
وي ادامه داد: بعضي از بازيگران هم در هر دو حوزه طنز و جدي نيز درخشيده اند و شايد انتخاب نشدن بعضي از كارگردانان از بازيگري در هر ژانر منطقي باشد.

"اميرفضلي" خاطر نشان كرد: در هر صورت حرفه من بازيگري بوده و در صورت يك طرح و پيشنهاد خوب در آثار تلويزيوني و فيلم هاي سينمايي نيز حاضر مي شوم و عاشقانه كار خود را دوست دارم.

گفتني است؛ "ارژنگ اميرفضلي" در سريال هاي "ساعت خوش" و "پرواز57" به كارگرداني "مهران مديري"،"قرارگاه مسكوني" به كارگرداني "جواد رضويان"،"چمدان" به كارگرداني "خسرو ملكان"،‌"تهران پلاك يك" به كارگرداني "مهدي مظلومي" و بسياري ديگر از آثار ماندگار سينمايي چون "الو الو من جوجوام" را در كارنامه هنري خود دارد.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...