نسخه چاپی

انتقاد شدید گیتی معینی از مهران مدیری

عکس خبري -انتقاد شديد گيتي معيني از مهران مديري

گیتی معینی ، بازیگر پیشكسوت، انتقادات شدیدی را علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما، پروین قائم مقامی مطرح كرده است.

به گزارش نما، گیتی معینی ، بازیگر پیشکسوت، انتقادات شدیدی را علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما، پروین قائم مقامی مطرح کرده است.گیتی معینی در مصاحبه تصویری جدیدی ، به ماجرای حضور کوتاهش در سریال «در حاشیه» مهران مدیری که در سال ۹۴ از شبکه ۳ سیما پخش شد، پرداخته است.

معینی می گوید ابتدا او برای نقش مادر مهران غفوریان در این سریال انتخاب شده بود و با همه دشواری های کار برای او چند روزی هم برای بازی در این نقش سر صحنه حاضر می شود اما وقتی برای چند روزی آن ها را تعطیل می کنند دیگر تماسی با او نمی گیرند تا اینکه از طریق شخصی باخبر می شود مادر بهاره رهنما، پروین قائم مقامی جای او را در این سریال گرفته است.

معینی با اشاره به سختی های فعالیت برای بازیگران مسن و نیز مسأله ی امرار معاش، ناراحتی شدید خود را از مهران مدیری و مادر بهاره رهنما ابراز می کند و با «نون بری» خواندن این اقدام می گوید هرگز آن ها را نمی بخشد.

گیتی معینی ، بازیگر پیشکسوت، انتقادات شدیدی را علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما، پروین قائم مقامی مطرح کرده است.
گیتی معینی در نمایی از فیلم سینمایی ابلق

همچنین گیتی معینی در بخش دیگری از مصاحبه اش از اینکه سال گذشته در جشنواره فجر سیمرغی به او تعلق نگرفت گلایه می کند.

گیتی معینی در جشنواره فجر سال ۹۹ برای نقش آفرینی اش در فیلم «ابلق» ساخته نرگس آبیار، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود. نقش آفرینی متفاوت او گرچه مورد تحسین قرار گرفت اما این سیمرغ در نهایت به بازیگر دیگر فیلم ابلق یعنی گلاره عباسی رسید.

حالا گیتی معینی در مصاحبه ی خود از گریم سنگینش در فیلم ابلق گفته که اجرای آن ۵ ساعت به طول می انجامید. او همچنین از حادثه ای که سر صحنه ی این فیلم برای او رخ داد گفته است. او می گوید فیلمبرداری در منطقه ی فرحزاد ِ تهران انجام می شد و چون خلافکاران منطقه از حضور آن ها در آنجا ناراضی بودند یک روز یکی از آن ها درختی را به سمت گروه فیلمبرداری پرتاب می کند که با پای گیتی معینی برخورد می کند و این ضربه باعث شکستگی پای او می شود.

معینی می گوید رأی همه ی داوران جشنواره فجر به بازی او بود اما در دقیقه ی نود نظر یکی از آن ها تغییر کرد که به اعتقاد معینی معامله‌ای صورت گرفته بود. او دلشکستگی خود را از این اتفاق ابراز می کند و می گوید ممکن است دیگر هرگز شانس نامزدی برای سیمرغ را پیدا نکند.

گیتی معینی متولد سال ۱۳۲۳ در کرمانشاه است.به دلیل فعالیت یکی از بستگانش در رادیو به این حرفه علاقمند و وارد کار گویندگی رادیو شد.در سال ۴۸ زمانی که ۲۳ سال داشت به استخدام ارتش درآمد اما پس از مدت کوتاهی از ارتش جدا شد.پس از انقلاب رفته رفته به عنوان نویسنده به عرصه ی برنامه های تصویری وارد شد.اولین تجربه ی بازیگری او در سال ۷۰ با بازی در سریال «برگ ریزان» ساخته محسن شاه محمدی رقم خورد و بازی در سینما را هم نخستین بار در سال ۷۳ با فیلم سینمایی «حسرت» تجربه کرد.او تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است و غالب نقش های او طنز بوده اند.

منبع: روزیاتو

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...