نسخه چاپی

3 درخواست روحانی از رهبری

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست رییس‌جمهور منتخب از مقام معظم رهبری بود.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام محمد محمدي‌گلپايگاني در مصلاي امام خميني(ره) رشت اظهار كرد: با وجود تبليغات فراوان دشمنان انقلاب اسلامي براي حضور نيافتن مردم در انتخابات، شاهد حضور حداكثري و مشاركت بالاي مردم در انتخابات بوديم و مطالبه رهبري در انتخابات محقق شد.

وي با اشاره به برگزاري مناظره‌هاي كانديداها در صدا و سيما، گفت: مردم با ديدن و شنيدن مناظره‌ها به انتخاب اصلح رسيدند.

رييس دفتر مقام معظم رهبري مناظره‌ها را خوب ارزيابي كرد و متذكر شد: مناظره‌ها خوب بود اما خدمات گذشته در مناظره‌ها فراموش شد و بايد بدانيم كه دولت فعلي كارهاي بسياري را اجرايي كرده كه كم نيستند.

وي تصريح كرد: مردم در انتخابات به فردي راي دادند كه ملبس به لباس روحانيت بود و با 270 هزار راي بالاتر از حد نصاب انتخاب شد.

رييس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به نخستين ديدار رييس‌جمهور منتخب با مقام معظم رهبري پس از انتخابات، تصريح كرد: در اين ديدار بنده نيز حضور داشتم و روحاني سه درخواست از مقام معظم رهبري داشتند.

وي با اشاره به سه درخواست روحاني از رهبري، افزود: هدايت، حمايت و دعا، سه درخواست رييس‌جمهور منتخب از رهبري بود. محمدي گلپايگاني گفت: روحاني از رهبري خواست تا با رهنمودها و راهنمايي‌ها هرجا كه لازم دانستند هدايت و حمايتش كرده و براي وي در ادامه راه دعا كنند.

محمدي‌گلپايگاني، با اشاره به تحولات اخير مصر يادآور شد: اشتباهات راهبردي مرسي و اخوان‌المسلمين مصر موجب اصلي اين تحولات است.

رييس دفتر مقام معظم رهبري با تاكيد بر اينكه به ملت مصر علاقه‌مند هستيم، افزود: جواني كه از ديوار سفارت رژيم صهيونيسم بالا رفته بود حالا يكي از پرچمداران مبارزه با مرسي شده است. وي خاطرنشان كرد: اگر مرسي پرچم مبارزه با صهيونيسم را در دست مي‌گرفت چنين سرنوشتي نداشت و مرسي به دام امريكايي‌ها و سلفي‌ها افتاد.

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...