نسخه چاپی

1357 شاخه گل نیلوفر، مهریه ای كه خوشبختی نیاورد!

زنی بعد از ۳ سال زندگی مشترك با شوهرش به دادگاه خانواده رفت و مهریه اش را كه ۱۳۵۷ شاخه گل نیلوفر بود، به اجرا گذاشت.

به گزارش نما به نقل از خراسان، شبنم روز گذشته با مراجعه به دادگاه خانواده شماره دو تهران گفت چون شوهرش (ساسان) مرد رفيق بازي است و به دوستانش بيشتر از زندگي مشترک اش اهميت مي دهد، مي خواهد او را تنبيه کند.

اين زن به قاضي گفت: ۳ سال از ازدواج ما مي گذرد. اوايل روزهاي خوبي با هم داشتيم اما به تدريج رفتار شوهرم تغيير کرد و حالا ديگر وقتي برايم نمي گذارد. او ترجيح مي دهد بيشتر با دوستانش به خوش گذراني بپردازد و براي خواسته هاي من ارزش قائل نيست.

در اين باره چند مرتبه با هم صحبت کرديم و او قول داد رفتارش را تغيير دهد اما هر بار پس از مدتي، دوباره سراغ دوستانش مي رفت. اين زن ادامه داد: ساسان مرد خوبي است و من هيچ مشکلي با او ندارم اما براي اين که زندگي ام را حفظ کنم به دادگاه خانواده آمده ام تا مهريه ام را که ۱۳۵۷ شاخه گل نيلوفر است به اجرا بگذارم.

اين زن در خصوص مهريه عجيب و غريبش گفت: چون پدرم گل فروش بود از کودکي علاقه زيادي به گل و گياه داشتم و در بين گل ها به گل نيلوفر علاقه مند بودم. اين گل علاوه بر زيبايي خواص دارويي هم دارد. به همين دليل زماني که از من خواسته شد مهريه ام را تعيين کنم، به عدد سال تولدم گل نيلوفر را به عنوان مهريه تعيين کردم.

حالا هم طبق قانون مي خواهم از حقم استفاده کنم و مهريه ام را از شوهرم بگيرم. به دنبال اظهارات زن جوان، قاضي با تعيين وقت جديد، تصميم گيري در اين خصوص را به زمان ديگري موکول کرد.

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...