نسخه چاپی

رحيمي در جمع خبرنگاران:

باقی‌مانده مسكن مهر روستایی به زودی تكمیل می‌شود

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت نهم و دهم در مجموع دو میلیون و صدو بیست هزار واحد مسكن روستایی را تعهد كرده بود كه امروز جشن اتمام ساخت یك میلیون و ششصد هزار واحد برپا شده و مابقی نیز بزودی تكمیل می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به استان کرمان ، پس از دیدار با خانواده شهدای روستای شیرینک ،در جمع خبرنگاران گفت: وقتی شادمانی اشخاصی که صاحب مسکن مهر می‌شوند را مشاهده می کنیم، احساس شعف به ما دست می‌دهد و خداوند را به دلیل آنکه توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز کشور حاصل شده است را شکر می‌نماییم .

وی با اشاره به افتتاح واحد مسکن مهر در استان خوزستان که در هفته گذشته انجام شد، تصریح کرد: جوانی در آن استان به هنگام دریافت کلید مسکن خود بسیار شادمان بود و می گفت که من و پدرم همواره مستاجر بوده ایم، اما به لطف دولت احمدی نژاد امروز صاحب مسکن شده ام .

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه روستای شیرینک در سال ۸۹ براثر زلزله متحمل خرابی ها و ویرانی های شدیدی شده بود ، خاطرنشان کرد: امروز این روستا بازسازی شده و با امکاناتی که در آن وجود دارد، یکی از برترین روستاهای کشور است.

رحیمی افزود: دولت نهم و دهم در مجموع دو میلیون و صدو بیست هزار واحد مسکن روستایی را تعهد کرده بود که امروز جشن اتمام ساخت یک میلیون و ششصد هزار واحد برپا شده و مابقی نیز که از پیشرفت فیزیکی هفتاد درصد برخوردار هستند بزودی تکمیل خواهند شد.

وی سپس در جمع شماری از مردم روستای شیرینک و شهرستان بردسیر حضور یافت و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.

معاون اول رئیس جمهور ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به آنان اطمینان داد که مشکلاتشان را به گوش رییس‌جمهور خواهد رساند.

رحیمی با بیان اینکه دولت خود را مکلف می داند به مشکلات شما رسیدگی کند، افزود: تلاش می کنیم راهی پیدا شود تا رضایت خاطر همه شما فراهم گردد.

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...