نسخه چاپی

ولاسكو: رضایت را در چشم مردم ایران می‌بینم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازگشت از كوبا عملكرد شاگردانش را در لیگ جهانی خوب توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، خولیو ولاسکو در فرودگاه امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های دشواری را پشت سر گذاشتیم. نبرد با ایتالیا سپس رقابت با کوبا میدان‌های دشواری برای تیم بود که به نظرم ملی‌پوشان ایران سربلند از آن بیرون آمدند. همیشه گفته‌ام در لیگ جهانی به دنبال یادگیری هستیم. تیم در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفت و اشتباه‌های خودش را شناخت. نبرد با بهترین‌های جهان بهترین کلاس آموزشی بود که والیبالیست‌ها در آن شرکت کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: من در این رقابت‌ها می‌دیدم تمام نفرات تیم تلاش می‌کردند و روزهای پرفشاری را پشت سر می‌گذاشتند تا به نتیجه‌ برسند. این همان چیزی است که ما یاد گرفتیم، یاد گرفتیم مبارزه کنیم و کوتاه نیاییم. من از تمام بازیکنانم راضی هستم و این رضایت را نیز در چشم مردم ایران می‌بینم. امیدوارم این وضعیت ادامه دار شود.

ولاسکو در پاسخ به این سوال که نبرد با آلمان را چطور می‌بیند؟ تصریح کرد: آلمان تیم قدرتمندی است و این روزها به آمادگی رسیده است. آنها شانس صعود دارند. برابر ما به پیروزی نیاز دارند تا راهی مرحله بعد شوند. با این شرایط مطمئنا کارمان دشوار خواهد بود. پرواز طولانی نیز داشتیم و حالا باید برای یک رقابت دشوار آماده شویم. ما برابر این تیم در جام جهانی بازی کردیم و سه بر صفر مغلوب شدیم. حریف ما قدرتمند است و ما باید باز هم یاد بگیریم.

۱۳۹۲/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...