نسخه چاپی

پرسپولیس:آقایان‌استقلالی فرافكنی‌ممنوع

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌برای قلعه‌نویی آرزوی خوشبختی و موفقیت داریم.

به گزارش نما، حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، اظهار داشت: ‌ابتدا باید این را اعلام کنم آقای سررشته‌داری همکار مطبوعاتی و خوب بنده است. این پاسخ معطوف به شخص روابط عمومی آبی ها نیست، بلکه به روابط عمومی باشگاه استقلال که مطالبی را در مورد باشگاه پرسپولیس این موارد را بیان می کنم.

وی افزود: سؤال من اینجاست که استقلال تا کی می‌خواهد با این صحبت‌ها فرافکنی کند؟ مگر خود این عزیزان نبودند که پس از اینکه کریمی تصمیم گرفت از پرسپولیس به خاطر مسائل کوچک جدا شود، سریعا مصاحبه کردند و گفتند که علی کریمی را می‌خواهیم. مگر همین آقای فتح‌الله‌زاده این کار را نکرد.

وی تاکید کرد: حالا چطور رویانیان درباره جباری حرف زده به آقایان برخورده است. از آقایان می‌خواهیم آنچه که برای خود می‌پسندند برای دیگران هم بپسندند. از طرف دیگر در برنامه ورزش و مردم آقای فتح‌الله‌زاده به خودش اجازه داد و علی‌رغم اینکه قبلا هم قرار بود درباره پرسپولیس حرفی نزند، با اعلام مسائلی مانند دادن بنز و پورشه بازیکنان پرسپولیس را تحت فشار قرار داد، اما چرا مسئولان استقلال تحمل واقعیتی را که رویانیان گفته ندارند؟

قدوسی گفت: بی‌تعارف بازیکنان پرسپولیس از اظهارات مدیرعامل استقلال بسیار ناراحت هستند چون ایشان در برخی مسائلی که اتفاق نیافتاده دخالت می‌کنند و شاید به بازیکنان ما تهمت زده‌اند، حتی بازیکنان ما بدون اینکه گلایه‌ای از مدیرعامل استقلال داشته باشند فقط از خودشان دفاع کردند. سؤال ما اینجاست چرا مسئولان استقلال دوست دارند مدام درباره پرسپولیس و اتفاقات داخلی آن صحبت کنند؟

دوست عزیزم آقای سررشته‌داری شما مسائل تندی را مطرح کردید اما ما در مقام این نیستیم که با آقای فتح‌الله‌زاده که جای بزرگتر ما است بخواهیم جواب بدهیم و حرف بزنیم بلکه الان می‌گوییم فتح‌الله‌زاده مدیری موفق و کاربلد است.

مدیر روابط عمومی قرمزپوشان تاکید کرد: مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای بسیار شفاف اعلام کرد که ما در دو سال گذشته یک میلیارد و 100 به دو بازیکن خود داده‌ایم اما شما می‌توانید بگویید که به 6 بازیکن خود مانند یک دروازه‌بان، مدافع، دو هافبک و مهاجم خودتان یک میلیارد و 700 داده‌اید یا خیر. ما نمی‌توانیم این موضوع را ثابت کنیم اما دوست داریم بدانیم اگر بازیکن ما پورشه یا بنز گرفته بازیکنان شما مجانی و با چک بازار و مبل و دادن لکسوس قرارداد امضاء نکردند.

وی یادآور شد: دوستان باز هم در جواب اظهارات رویانیان اعلام کرده‌اند که پول اقامت ما در اوکراین را دیگران داده‌اند و ما با هواپیمای اختصاصی استقلال به اوکراین رفته‌ایم و تنها بلیت گرفته‌ایم کجای دنیا یک شبه یک تیم هواپیمای اختصاصی پیدا می‌کند اما بلیت می‌خرد و به سفر می‌رود. شما کی با پول استقلال هواپیمای اختصاصی خریدید که هیچ کس متوجه نشد. فتح‌الله‌زاده مدیری است که در زمینه‌های مدیریتی بسیار خوب کار کرده اما با مطرح کردن مسائلی چون هواپیمای اختصاصی و داشتن سال‌ها نوشابه انرژی‌زا و فروشگاه زنجیره‌ای از آن حرف‌ها می‌زند که بسیار عجیب و غریب است و می‌خواهند با فرافکنی به نظر من کارهای اختصاصی مدیرعامل پرسپولیس را زیر سؤال ببرد اما اشکال ندارد چون مردم و رسانه‌ها همه حرف‌ها را می‌بینند و همه چیز را به خوبی تحلیل و می‌داند که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی ...

قدوسی در پایان یادآور شد: باید بگویم مدیر محترم روابط عمومی باشگاه استقلال شما درباره دایی نیز حرف‌هایی زده‌اید، حالا طبق سیاست‌های خودتان اما ما به خودمان اجازه نمی دهیم تا درباره قلعه‌نویی حرفی بزنیم و فقط می‌گویم قلعه‌نویی موفق و خوشبخت شود چون ایشان مربی کاربلد و با هوشی هستند.

۱۳۹۲/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...