نسخه چاپی

انتقاد رئیس دیوانعالی كشور از تیتر یكی از روزنامه ها در باره كابینه روحانی


به گزارش نما- سایت روزنامه ایران نوشت:

رئیس دیوان عالی کشور با انتقاد از برخی رسانه ها گفت: استفاده از برخی تعابیر مانند "رقص مار در کابینه دکتر روحانی" در شان مطبوعات ما نیست.

آیت‌الله احمد محسنی گرکانی با ابراز تاسف از اینکه بعضی از مطبوعات و رسانه‌ها تعابیر زشتی مانند «رقص مار در کابینه دکتر روحانی» استفاده می‌کنند، اظهار داشت: این تعابیر در خور شأن مطبوعات نظام اسلامی ما نیست.

وی افزود: چرا باید مطبوعات از حالا که هنوز دولت جدید شروع به کار نکرده است، با قصاص قبل از جنایت شروع به سنگ‌اندازی و با اعمال سلایق گوناگون بر سر راه دولتی که با فرهنگ اعتدال و نه افراط و تفریط در صدد رفع مشکلات و به سامان رساندن امور کشور است، مانع‌تراشی کنند؟

گفتنی است حسین شریعتمداری یک‌شنبه 16 تیر ماه در یادداشتی در روزنامه کیهان ضمن ادعای حضور ستون پنجم دشمن در کابینه روحانی نوشت: «هفت سال قبل طی یادداشتی با عنوان «رقص مار» نسبت به بهره‌گیری مسئولان محترم نظام از افراد و جریانات بدسابقه‌ای که بارها در آزمون عملی صداقت رفوزه شده‌اند، هشدار داده بودیم که مورد توجه قرار نگرفت. در یادداشت یاد شده به داستانی از مثنوی مولوی اشاره داشتیم که امروز هم وصف حال است و عبرت‌انگیز و درس‌آموز.

۱۳۹۲/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...