نسخه چاپی

حجت‌الاسلام رهبر خواستار شد؛

تشدید برخورد با روزه‌خواری و بدحجابی در ماه رمضان

عکس خبري -تشديد برخورد با روزه‌خواري و بدحجابي در ماه رمضان

عضو كمیسیون قضایی مجلس هشتم خواستار طرح تشدید برخورد با روزه خواری در انظار عمومی و همچنین مبارزه با مظاهر بدحجابی در ماه مبارك رمضان شد.

به گزارش نما، " حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر " در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسيدن ماه رمضان، اظهار داشت: روزه‌خواري در انظار عمومي در ماه رمضان فسق، گناه و هتك حرمت است لذا در شرع مقدس براي اين عمل، مجازات و تنبيه در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي نيز اعلام كرده است در صورت شناسايي هرگونه مورد ناهنجاري، فرد را دستگير و به محاكم قضايي تحويل مي‌دهد، البته ما امیدورایم زبان موعظه اثرگذار باشد و نیازی به برخوردهای قانونی احساس نشود.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم با اشاره به موضوع بدحجابی در ماه مبارك نيز گفت: قانون مجازات اسلامي حبس و جزاي نقدي را براي اين قبيل افراد در نظر گرفته است اما متاسفانه اين قانون به طور واقعي در كشور پياده نشد.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: اگر از ابتدا برخورد جدي و قاطع با اين معضل فرهنگي به نوعي كه بازتاب نامطلوبي نداشته باشد، انجام و مجازات‌هاي مقررشده اجرا مي‌شد اين مسئله اينقدر توسعه پيدا نمي‌كرد.

عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم در پايان خواستار طرح تشديد برخورد با روزه‌خواري در انظار عمومي و همچنين مبارزه با مظاهر بدحجابي در ماه مبارك رمضان شد.

۱۳۹۲/۴/۲۲

نظرات کاربران
saeid
0
0
۱۳۹۲/۴/۲۵
جوان خيلي آرام و متين به مرد نزديک شد و با لحني مودبانه گفت ببخشيد آقا من ميتونم يکم به خانم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟ مرد که اصلاً توقع چنين حرفي رو نداشت و حسابي جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا پريد و ميان بازار و جمعيت، يق جوان رو گرفت و عصباني، طوري که رگ گردنش بيرون زده بود، او را به ديوار کوفت و فرياد زد: مرديک عوضي، مگه خودت ناموس نداري…؟ خجالت نميکشي؟؟ اما جوان،خيلي آرام، بدون اينکه از رفتار و فحش هاي مرد عصبي بشه و واکنشي نشون بده، همان طور مودبانهه و متين ادامه داد.. خيلي عذر ميخوام؛ فکر نميکردم اين همه عصبي و غيرتي بشين ديدم هم بازار دارن بدون اجازه نگاه ميکنن و لذت ميبرن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگيرم، که نامردي نکرده باشم… حالا هم يقه مو ول کنين از خيرش گذشتم مرد خشکش زد… همانطور که يق جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زير چشمي زنش را برانداز کرد… التماس دعا اللهم عجل لوليک الفرج
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...