نسخه چاپی

حداد عادل:خواهش می‌كنم حدادعادل را فراموش كنید

عکس خبري -حداد عادل:خواهش مي‌کنم حدادعادل را فراموش کنيد

حداد عادل با بیان این‌كه استقلال مطالبه اول ملت در انقلاب بوده، اظهار كرد: استقلال درمان همه دردهای كشور است و نباید مسوولین كشور در برابر قدرت‌های دنیا كرنش كنند. البته نباید با كسانی كه با ما سرستیز ندارند نیز درگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، غلامعلی حداد عادل در مراسم نکوداشتی که با عنوان مرد تقوا و تدبیر برگزار شد، با بیان این‌که باید از وقایع مصر درس بگیریم و بر مواضع خود پافشاری کنیم، اظهار کرد: وقتی مرسی در مصر به قدرت رسید ما خوشحال شدیم، اما مرسی رابطه خود را با اسرائیل حفظ کرد و با دوستان آمریکا در منطقه دوستی کرد و با ایران رابطه برقرار نکرد.
این نماینده مجلس افزود: آمریکا با این اقدام راضی نشد، چون مرسی با نام اسلامی روی کار آمده بود و از طرفی منتخب مردم بود که این برای آمریکا غیرقابل تحمل بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: کشور ما دچار مشکلات اقتصادی است که باید برای غلبه بر این مرحله رهنمود‌های رهبری را عملی و به توانایی‌های ملت تکیه و با مفاسد اقتصادی مقابله کنیم.
حدادعادل با بیان این‌که آقای روحانی گفته‌اند که خط مشی اعتدالی دارند، خاطرنشان کرد: ما از این خط مشی حمایت می‌کنیم، زیرا کشور را محتاج آرامش و همدلی می‌دانیم. همه باید تلاش کنیم تا امیدواری و آرامش در جامعه حفظ شود رسانه‌ها نیز باید در این زمینه تلاش کنند و جناح‌ها هم نباید ایجاد تشنج کنند.
وی همچنین با اشاره به این‌که من مایل نبودم چنین مجلسی برای من برگزار شود، تصریح کرد: خ، زیرا آنچه باید بماند فکر و نگاه امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب است.


این نماینده مجلس با بیان این‌که تقوا و تدبیر شعار انتخاباتی من بوده است، گفت: ‌من نگفته‌ام که مرد تقوا و تدبیر هستم من فقط آرزو کردم که دولت تقوا و تدبیر داشته باشیم.



به گفته وی تحلیل انتخابات اگر باعث تفرقه شود، مضر و اگر باعث شود که گذشته چراغ راه آینده شود مفید است.



حداد عادل همچنین گفت:‌ حماسه سیاسی مورد نظر رهبری در انتخابات محقق شد. آرامش و نظم مردم در انتخابات بسیار ارزشمند بود و نشانه عظمت و رشد این ملت بود. انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شد و هیچ تقلبی در آن صورت نگرفت و نظام امتحان بزرگی در این انتخابات پس داد.



وی با اشاره به این‌که کسانیکه در سال 88 نظام را متهم به تقلب کردند، در واقع در حق این ملت جفا کرده‌اند، اظهار کرد: در راس همه وظایف ما دفاع از دینی بودن حکومت است، زیرا سکولاریسم خطر بزرگی است. در دنیای امروز هیچ وسیله‌ای برای حکومت ظالمانه وجود ندارد و تنها دین است که بشر را می‌تواند از درون کنترل کند.

۱۳۹۲/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...