نسخه چاپی

بی‌توجهی به یك تذكر رهبر انقلاب

«این كار غلط است، این تولد و امثال آن هیچ جشنی ندارد، برگزاركنندگان مسئول وقت و عمر و اموالی هستند كه در این كار صرف و ضایع می شود. من از كسی كه برای تولد من جشن می گیرد به هیچ وجه متشكر نمی شوم و او را مسئول زیان های این كار هم می شناسم»

به گزارش نما، پس از اینکه چند سالی از باب شدن مراسم جشن تولد در روز 24 تیرماه برای رهبر معظم انقلاب از سوی نهادهای مختلف گذشت، اوایل مرداد ماه سال 1386 بود که روزنامه کیهان در مطلبی از قول رهبر انقلاب نوشت: چند سال پيش وقتي براي اولين بار سبدهاي گل و نامه هاي تبريك ميلاد به ايشان رسيد، در چند كلمه خطاب به يكي از نزديكان خويش نوشته بودند «اولاً، مولود اين حقير در تيرماه نيست و ثانياً؛ من و روز تولدم ارزش اين محبت ها را نداريم و اينها موجب شرمندگي من است، در عين حال لازم است از همه آنها تشكر شود.»


کیهان در ادامه گزارش خود آورده بود:در اقدامي بي‌سابقه، امسال در يكي از استان ها به مناسبت سالروز تولد رهبر انقلاب جشني برپا و از برخي مسوولان براي حضور در اين مراسم دعوت كرده بودند. پس از رسيدن اين خبر به آيت‌الله خامنه‌اي، ايشان در حاشيه برگه‌اي كه حاوي آن خبر بود نوشته‌اند: «اين كار غلط است، اين تولد و امثال آن هيچ جشني ندارد، برگزاركنندگان مسئول وقت و عمر و اموالي هستند كه در اين كار صرف و ضايع مي شود. من از كسي كه براي تولد من جشن مي گيرد به هيچ وجه متشكر نمي شوم و او را مسئول زيان هاي اين كار هم مي شناسم»...

اکنون و پس از گذشت 6 سال از آن تذکر رهبر انقلاب امسال قرار است سپاه شیراز در سالروز ولادت حضرت آیت الله خامنه ای مراسم جشنی را برگزار کند. مشاهده بنر تبلیغاتی این مراسم بسیار گویاست.

366787_459.jpg

366790_687.jpg

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...