نسخه چاپی

نكونام در آستانه شكایت از باشگاه استقلال

هافبك تیم استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه نوشت.

به گزارش نما، جواد نکونام که این روزها با وجود اعلام خودش مبنی بر داشتن قرارداد با استقلال در تمرینات این تیم آفتابی نمی شود با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان بررسی وضعیت مالی خود با باشگاه استقلال شده است.

این بازیکن که به نظر می رسد مشکلاتی را با این باشگاه دارد تا به امروز این مسائل را رسانه ای نکرده و حتی امیر قلعه‌نویی هم اعلام کرده که از او بی خبر است.

به گزارش فارس، کاپیتان تیم ملی در مصاحبه های متعدد خود اعلام کرده که با باشگاه قرارداد دوساله دارد و حتی بعد از جلسه با فتح الله زاده شفاف اعلام کرد اگر این باشگاه او را نمی خواهد باید شفاف اعلام کند. اما فتح الله زاده نیز در گفت و گو های خود تاکید داشت که این بازیکن مد نظر باشگاه است و نکونام در این تیم بازی خواهد کرد.

اما عدم حضور نکونام در تمرینات آبی پوشان و بی خبری مسئولان استقلال از این بازیکن نشان دهنده این است که کاپیتان تیم ملی در فاصله کمتر از 40 روز به آغاز لیگ برتر تمایلی به حضور در جمع آبی پوشان ندارد و یا حداقل اینکه تا زمانی که مشکلش با استقلالی ها حل نشود در تمرینات حاضر نخواهد شد.

این نامه در حالی توسط نکونام به کمیته انضباطی ارسال شده که در صورت عدم واکنش باشگاه استقلال نسبت به این نامه نکونام می تواند از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

این در حالی است که کمیته انضباطی برای رسیدگی به این پرونده طی نامه ای به باشگاه استقلال به آنها 72 ساعت فرصت داده تا این موضوع را بررسی کند.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...