نسخه چاپی

در جلسه علني امروز مجلس مطرح شد

تذكرات بهارستان‌نشینان به وزیر خارجه در خصوص تحولات منطقه

نمایندگان خانه ملت در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذكرات مشابهی به وزیر خارجه خواستار اقدام لازم دیپلماتیك در خصوص اعتراض به شهادت جمعی از مسلمان توسط سلفیان شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

براین اساس، مفید کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ در تذکر کتبی خود به وزیر راه خواستار رسیدگی به وضعیت حجاب در فرودگاه‌های کشور شد. همچنین فرهاد بشیری نماینده پاکدشت، عابد فتاحی نماینده شهربابک و امیر خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت در مورد تسریع در کاهش قیمت کالاهای اساسی تذکر دادند.

سید باقرحسینی نماینده مردم زابل، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل، سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان و محمدتقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در تذکری به 3 وزیر کشور، نیرو و امور خارجه خواستار تسریع در احیای تالاب هامون شدند.

علی نعمت چهاردولی نماینده ملایر به وزرای راه و شهرسازی و تعاون در خصوص نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری مسکن مهر تذکر داد. همچنین قاسم جعفری نماینده بجنورد در تذکری به وزیر خارجه خواستار اقدام لازم دیپلماتیک درمورد اعتراض به شهادت جمعی از مسلمانان توسط سلفیان شد.

اسماعیلی نماینده مردم کاشمر نیز در تذکر مشابهی به وزیرخارجه خواستار اقدام لازم دیپلماتیک در خصوص اعتراض به شهادت جمعی از مسلمان توسط سلفیان شد. علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس به وزیر بهداشت در مورد جلوگیری از انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران تذکری ارائه داد.

محمد حسین قربانی نماینده آستانه در تذکری وزیر خارجه در مورد عملکرد ضعیف دیپلماتیک در مسائل خاورمیانه و مصر و عملکرد نامناسب سفارت ایران در ترکیه تذکر داد و سید سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه در تذکر خود به وزیر اطلاعات خواستار توضیح در خصوص به کارگیری تجهیزات استراق سمع در دفتر علی مطهری نماینده تهران شد.

همچنین ناصر صالحی‌نصب نماینده دشت آزادگان در تذکر به وزیر ارشاد اسلامی خواستار ارائه توضیحات در خصوص علت صدور مجوز انتشار کتاب "مرگ بر من" شد.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...