نسخه چاپی

نوروزي:

كاپیتان پرسپولیس نباشم اعتراض نمی‌كنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت، حتی اگر بازوبند كاپیتانی این تیم به او داده نشود نیز اعتراضی نخواهد كرد.

به گزارش نما هادی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و تقابل پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته اول این مسابقات گفت: تراکتورسازی تیم خوب و قدرتمندی است که امسال هم بازیکنان موثری را جذب کرده که سرآمد آنها علی کریمی است. بازی پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه جذاب و دیدنی بوده و قطعا برای این بازی ورزشگاه پر خواهد شد.

وی ادامه داد: درست است که این دیدار در هفته اول لیگ برگزار می‌شود اما مسلما از حساسیت بالای برخوردار خواهد بود. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و لیگ را با 3 امتیاز شروع کنیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد برگزاری 7 دیدار این تیم از هفته سوم تا دهم در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: قطعا این یک امتیاز خوب برای ما خواهد بود و باید از شرایط میزبانی در این 7 مسابقه استفاده کنیم تا بتوانیم امتیازات را در همان نیم فصل اول جمع کنیم. نیم فصل اول فصل گذشته تجربه خوبی برای ما بود تا در این فصل امتیازات بازی‌های خانگی را جمع‌آوری کنیم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که قرار است کاپیتان اول پرسپولیس در فصل جدید باشد، تاکید کرد: خوشبختانه جو صمیمی در پرسپولیس وجود دارد و برای هیچکس مهم نیست که چه بازیکنی کاپیتان باشد، حتی اگر من هم کاپیتان نباشم هیچ اعتراضی نمی‌کنم و هر تصمیمی که سرمربی بگیرد از آن اطاعت می‌کنم.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: مسئله بازوبند هیچ وقت در پرسپولیس مشکل ساز نبوده اما نمی‌دانم چرا می‌خواهند برای تیم حاشیه‌سازی کنند. هر طور که دایی صلاح بداند ما هم آن کار را انجام می‌دهیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...